اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش «نوک طلا»:

مسئولان به تئاتر بهای بیشتری دهند

کارگردان نمایش «نوک طلا» گفت: تئاتر کودک و نوجوان از سوی مسئولان جدی گرفته نمی‌شود.

مسئولان به تئاتر بهای بیشتری دهند

مهدی قلعه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان این‌که تئاتر در کشور وضعیت خوبی ندارد، اظهار داشت: امیدواریم این هنر در شرایط و مدیریت فرهنگی جدید، وضعیتی خوبی را تجربه کند که حداقل به وضعیت 10 سال پیش که برای آن اهمیت زیادی قائل بودند، برگردد.

وی با اشاره به نقش تئاتر در رشد شخصیتی کودک عنوان کرد: تئاتر می‌تواند در رشد و شکوفایی کودک موثر باشد چراکه کودکان با زبان نمایش بهتر مسائل را یاد می‌گیرند.

کارگردان نمایش «نوک طلا» تصریح کرد: اگر تئاتر کودک و نوجوان در جامعه کمتر دیده می‌شود به این دلیل است که از سمت مسئولان جدی گرفته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر کودک و نوجوان زمانی تاثیرگذار خواهد بود که جدی گرفته شود در این صورت تمام عوامل تئاتر با دلگرمی وارد مباحث مختلف می‌شوند و کارهای خوبی را ارائه می‌دهند.

قلعه با اشاره به تفکیک نمایش بخش‌های کودک و نوجوان و خردسال در جشنواره تئاتر امسال اظهار داشت: اگر چه امسال جشنواره، بخش کودک و نوجوان و خردسال را از هم تفکیک کرده اما این تفکیک زمانی نتیجه می‌دهد که در بخش تماشاچی نیز تفکیک را قائل شویم.

وی در پایان سخنانش به تاثیرگذاری تئاتر صحنه‌ای و خیابانی پرداخت و گفت: البته نمایش خیابانی همواره دارای مخاطب بوده و در هر زمان و مکانی تاثیرگذاری خود را دارد.

انتهای پیام/89007/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول