اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی کاشان:

2700 ورزشکار روستایی در کاشان سازماندهی شد

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان از سازماندهی دو هزار و 700 ورزشکار روستایی و عشایری در این شهرستان خبر داد.

2700 ورزشکار روستایی در کاشان سازماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سیدعلی افراشی جمعه شب در جمع خبرنگاران کاشان اظهار داشت: هیئت روستایی عشایری شهرستان کاشان در حال حاضر به لحاظ تعداد ورزشکار سازماندهی شده رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

این مسئول افزود: 2 هزار و 700 ورزشکار سازماندهی شده از 56 روستای این شهرستان از کارت بیمه ورزشی برخوردار شدند.

وی در ادامه با اشاره به شرکت مردان ورزشکار روستایی عشایری کاشان در رقابت‌های المپیاد روستایی عشایری در هفته آتی، از کسب پنج مقام برتر توسط بانوان ورزشکار روستایی عشایری کاشان در بازی‌های المپیاد بانوان کشور خبر داد.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان همچنین تعداد رشته‌های مشترک آقایان و بانوان روستایی عشایری این شهرستان را 20 رشته اعلام کرد و گفت: بانوان ورزشکار روستایی عشایری کاشان طی دو، سه ساله اخیر رشد 70 درصدی داشته‌اند.

افراشی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره پیاده‌روی خانوادگی روستایی و عشایری در مشکات کاشان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش یادآور شد: نزدیک به یکهزار نفر از خانواده‌های مشکاتی و روستاهای اطراف آن در این برنامه ورزشی شرکت کردند.

به گفته وی در این راهپیمایی خانوادگی که توسط هیئت روستایی عشایری کاشان و با همکاری نهادها و ارگان‌های مشکات برگزار شد شرکت‌کنندگان مسافت پنج کیلومتری مشکات تا مرقد شاهزاده سلیمان (ع) و شاهزاده اسحاق (ع) از نوادگان امام جعفر صادق (ع) را پیاده‌روی کردند.

وی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، تقدیر و تجلیل از پرسنل اداره ورزش و جوانان کاشان با اهدای شاخه گل، برگزاری مسابقات تیراندازی بانوان و آقایان در دو روز مجزا، دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های هیئت ورزش‌های روستایی عشایری در این هفته برشمرد.

انتهای پیام/2406/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول