اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

اهمیت به ورزش جزو تعالیم دینی ما است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: اهمیت به ورزش جزو تعالیم دینی ما است.

اهمیت به ورزش جزو تعالیم دینی ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی به‌عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت با اشاره به نقش شهدای ورزشکار در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای ورزشکار در هشت سال دفاع مقدس حضور چشمگیر و پر رنگی داشتند و این عزیزان به جبهه رفتند تا امروز، ما و فرزندانمان زندگی آرام و راحتی داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی، پرسنل اداره ورزش و جوانان تمام تلاش خود را جهت پیشرفت و اعتلای ورزش شهرستان صرف کردند.

وی یادآور شد: ورزش یکی از اموری است که در جامعه به عناوین و اشکال مختلف مورد توجه اقشار مردم ایران قرار گرفته است و عده‌ای به‌عنوان ورزشکار حرفه‌ای، ورزشکار آماتور و دوستداران ورزش به این مقوله توجه ویژه دارند.

بذرافشان ادامه داد: بخش قابل توجهی از رسانه‌های گروهی و مجلات و نشریات، اخبار خود را به امر ورزش اختصاص می‌دهند و ورزش امروز به‌عنوان یک صنعت در جهان مطرح است.

این مسئول اضافه کرد: مهمترین دلیلی که ورزش در جامعه ما مورد توجه و علاقه مردم قرار گرفته است، فواید بیشمار آن است، انسان ورزشکار علاوه بر سلامتی جسم خود، از سلامت بالای روحی و معنوی نیز برخوردار بوده و در مقابل مشکلات روزمره ثابت قدم‌تر خواهد بود.

وی گفت: ورزش یکی از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمی‌هایی است که می‌تواند اوقات فراغت جوانان را پر کند و امروز مفیدترین و سالم‌ترین راه برای پرکردن اوقات فراغت جوانان، پرداختن به ورزش است.

رئیس ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: ورزش کسالت و تنبلی را از بین می‌برد و نشاط و شادابی را به‌وجود آورده و روحیه شجاعت و از خودگذشتگی و مبارزه با ظلم و ستم را در فرد تقویت می‌کند و ورزش میزان عزت نفس را در جوانان افزایش خواهد داد و به همین دلیل اهمیت به ورزش جزو تعالیم دینی ما است.

بذرافشان افزود: نیم ساعت ورزش در جامعه صنعتی امروز یک ضرورت غیر قابل انکار است و همه افراد باید برای سلامتی روح و جسم خود به ورزش توجه کنند و باید ورزش به عنوان سبد خانواده در زندگی روزمره قرار گیرد.

انتهای پیام/2462/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول