اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌ بیمه کوثر کرمان:

هدف اصلی بیمه کوثر جذب بیمه‌های زندگی است

مدیر بیمه کوثر استان کرمان گفت: هدف اصلی و اساسی‌ بیمه کوثر جذب بیمه‌های زندگی است.

هدف اصلی بیمه کوثر جذب بیمه‌های زندگی است

محمد دهقانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به فعالیت 24 دفتر نمایندگی بیمه کوثر در سطح شهر کرمان و شهرستان‌های تابعه استان کرمان اظهار داشت: این شرکت در استان کرمان توانسته است، 43.5 درصد نسبت به پیش‌بینی جذب حق بیمه در نیمه نخست سال جاری رشد داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت بیمه کوثر در حوزه بیمه‌های اموال‌، اشخاص‌، مسئولیت و مهندسی بیان داشت‌: بیمه کوثر در سراسر ایران با 31 شعبه و 700 دفتر نمایندگی فعالیت دارد.

دهقانی‌پور افزود: 26 درصد از بیمه‌های جذب شده در بیمه کوثر مربوط به بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری است که در مقایسه با میانگین 8.9 درصدی متوسط صنعت بیمه موفقیت‌آمیز است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی شرکت بیمه کوثر جذب بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری است و این نوع بیمه بخش عظیمی از هزینه‌های آینده فرد بیمه شده و خانواده آنها را تامین می‌کند و تا به حال بیشترین صدور بیمه‌نامه در این رشته در صنعت بیمه کشور مربوط به بیمه کوثر بوده است.

دهقانی‌پور تصریح کرد‌: بیمه کوثر شعبه کرمان در شش ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 91 با رضایتمندی بیمه‌گذاران توانسته در صدور بیمه‌نامه رشد 89 درصدی و در جذب مبلغ حق بیمه رشد 128 درصدی داشته باشد.

وی ابراز داشت: بیمه کوثر استان کرمان علاوه بر مجموعه نیروهای مسلح یعنی سپاه‌، ارتش، نیروی انتظامی و بازنشستگان به سایر اقشار جامعه خدمت‌رسانی می‌کند و در این زمینه قراردادهایی را با آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، اداره کل زندان‌ها، معادن ذغال‌سنگ و اسفندقه‌، میراث فرهنگی و ... منعقد کرده است.

مدیر بیمه کوثر استان کرمان اذعان داشت: پرداخت آنی در محل خسارت به زلزله‌زدگان‌، تنها دارنده مجوز پرتاب ماهواره به فضا در خاورمیانه‌، بیشترین تعداد بیمه‌گذار در حوزه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری و ...از جمله دستاوردهای بیمه کوثر است.

دهقانی‌پور افزود: بیمه‌های جدیدی از جمله باقیات و صالحات، بیمه به‌گرد مربوط به هزینه‌های گردشگری، بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص، بیمه سالمندان طراحی شده و منتظر تایید نهایی هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه بیمه‌ای برای تسهیل در روند بیمه شدگان درمان ابراز داشت‌: با استفاده از این پایگاه بیمه شده بدون نیاز مراجعه به شرکت بیمه در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته می‌تواند تمام مراحل بیمه‌ای را در محل مراکز درمانی انجام دهد.

دهقانی‌پور گفت: بیمه کوثر طی سال 91 در میان 25 شرکت بیمه‌ای در کشور رتبه یازدهم را داشته و در شش ماه نخست سال جاری توانسته است، رتبه هشتم را در بین شرکت‌های خصوصی بیمه‌ای کسب کند.

وی تصریح کرد: نام شرکت بیمه کوثر برگرفته از نام مبارک حضرت فاطمه‌الزهرا (س) بوده و در بطن ‌خود این خیر کثیر را دنبال می‌کند که امیدواریم منشأ خیر برای کل جامعه باشد.

انتهای پیام/80017/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول