اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه شرکت کوثر استان ایلام:

پوشش بیمه‌ای بیمه کوثر در ایلام چشمگیر است

رئیس شعبه شرکت کوثر استان ایلام گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه کوثر در ایلام چشمگیر است.

پوشش بیمه‌ای بیمه کوثر در ایلام چشمگیر است

محمد اعظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اکنون 15 نمایندگی بیمه کوثر در ایلام فعال است.

وی ادامه داد: بیمه کوثر در سال‌های اخیر دستاوردهای خوبی در وضعیت بیمه کسب کرده است.

اعظمی گفت: بیمه کوثر با پیشرفت‌های بزرگی که داشته است توانسته است خدمات متنوعی به بیمه‌گذاران ارائه کند و در تلاش است تنوع خدمات خود را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: این شرکت بیمه‌ای توانسته است محصولات جدیدی در قالب بیمه‌نامه‌های باقیات و صالحات، صعب العلاج، گردشگری، حمل محموله‌های نفتی، بیمه‌های عمر و زندگی و پرداخت خسارت به زلزله زدگان و ... ارائه کند.

این مسئول گفت: بیمه کوثر تنها دارنده مجوز بیمه پرتاب ماهواره به فضا در خاورمیانه است.

رئیس شعبه بیمه کوثر ایلام با اعلام اینکه هم اکنون تعداد 15 نمایندگی بیمه کوثر در سطح استان فعالیت دارند، افزود: در نظر است این تعداد در آبان‌ ماه امسال به 22 شعبه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بیشترین استقبال مردم استان مربوط به بیمه‌نامه‌های خودرویی است، اظهار داشت: سعی داریم با فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه عمر و زندگی و راه‌اندازی نمایندگی در این رشته بیمه‌ای به صدور این بیمه‌نامه‌ها در سطح استان کمک کنیم.

اعظمی با تاکید بر ضرورت عمل به تعهدات همراه با آگا‌ه‌سازی خاطرنشان کرد: مردم استان باید بدانند که بیمه هزینه کرد نیست، بلکه یک نوع پس‌انداز و سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اینکه نام بیمه کوثر از نام حضرت فاطمه زهرا (س) زینت گرفته است، گفت: این شرکت بیمه‌ای توانسته است در عرصه خدمت به مردم راهی نوید بخش و با آتیه برای مردم استان ترسیم کند.

مسئول شرکت بیمه کوثر در ایلام در ادامه به پرداخت 900 میلیون ریال خسارت به خانواده‌های بازنشستگان ‌نیروهای مسلح استان اشاره کرد و گفت: این شرکت در پرداخت خسارت به زلزله‌زدگان شهرستان‌های آبدانان، دره‌شهر و دهلران در سال 91 تلاش چشمگیری داشته است.

وی پرداخت خسارت خودرویی به بیمه‌گذاران را از دیگر اقدامات این شرکت خواند و گفت: بیمه کوثر به منظور رفاه حال بیشتر بیمه‌گذاران در پرداخت خسارت‌های خودرویی صدور بیمه‌نامه‌های خودرویی را در کمتر از 24 ساعت انجام می‌دهد.

اعظمی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوانیم با فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم در خرید بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی اهداف متعالی شرکت بیمه کوثر در استان و بهبود وضعیت زندگی مردم محقق شود.

انتهای پیام/2246/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول