اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت بیمه کوثر گیلان خبر داد

طراحی بازی بیمه‌ای در شرکت بیمه کوثر گیلان

مدیر شرکت بیمه کوثر گیلان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی بیمه‌ای یکی از اولویت‌های این شرکت است، گفت: در این راستا بازی بیمه‌ای در گیلان طراحی شده است.

طراحی بازی بیمه‌ای در شرکت بیمه کوثر گیلان

محمدرضا قدیرپور ضمیری، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به سالگرد تاسیس بیمه کوثر در گیلان، اظهار کرد: شرکت بیمه کوثر از 27 مهر سال 89 مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی اخذ کرد و در راستای امور بیمه‌ای در فروش بیمه نامه‌های اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار کرده است.

*فعالیت 23 نمایندگی بیمه کوثر در گیلان

وی با بیان اینکه اکنون 31 شعبه و 720 نماینده فروش در سطح کشور مشغول خدمت‌رسانی به تمام اقشار جامعه است، افزود: از این تعداد، یک‌ شعبه و 23 نماینده سهم استان گیلان است.

مدیر شرکت بیمه کوثر گیلان، عرضه خدمات بیمه‌ای، حضور در بازار سرمایه، فرهنگ‌سازی در بیمه و کسب افزایش رضایت‌مندی و جذب بازارهای بکر و مغفول مانده را از اهداف این شرکت برشمرد.

به گفته وی، بیمه کوثر برای خود جایگاه برترین بیمه خصوصی کشور را در افق سال 1404 پیش‌بینی کرده است.

قدیرپورضمیری، ادامه داد: کارشناسان این شرکت تدین و تعهد، صداقت، عدالت و انصاف، شفافیت، مسئولیت‌پذیری و پایبندی به مقررات، رقابت سالم، امانت‌داری و کمال‌جویی را سرلوحه اخلاقیات خود قرار داده و با تکیه بر اصول حرفه‌ای‌گری خدمات خاصی را برای بیمه‌گذاران و عموم جامعه ارائه کرده‌اند.

*بیمه کوثر تنها دارنده مجوز صدور بیمه‌های خاص/نقش بیمه کوثر در حوادث غیرمترقبه

وی با تصریح بر اینکه شرکت بیمه کوثر با ارائه بیمه‌های خاص مانند بیمه باقیات‌الصالحات، گردشگری، صعب‌ا‌لعلاج و پرتاب ماهواره به فضا نخستین و تنها دارنده مجوز صدور این نوع بیمه‌نامه است، گفت: این شرکت خدمات خاص بیمه‌ای را به افراد و پروژه‌های ملی ارائه کرده است.

این مسئول، اضافه کرد: شرکت بیمه کوثر از زمان حضور خود در مجموعه بیمه کشور در مواجهه با حوادث طبیعی پیش آمده نشان داده که بیمه پیشرو در پرداخت خسارت است.

وی به نقش بیمه کوثر در حوادث غیرمترقبه کشور اشاره کرد و یادآور شد: بیمه کوثر در زلزله آذربایجان شرقی در سال 91، زلزله بوشهر در سال 92 و حادثه سیل در استان‌های گیلان و مازندران در سال 92 با حضور به‌موقع و پرداخت سریع خسارات به بیمه‌گذاران که مسئولان بیمه مرکزی نیز به آن اذعان داشته‌اند، وظیفه انسانی خود را در راستای مشتری‌مداری انجام داده است.

*پرداخت خسارت سیار برای بیمه‌های خودرویی

قدیرپور ضمیری، درباره خدمات دیگر بیمه کوثر، تصریح کرد: واحد پرداخت خسارت سیار برای بیمه‌های خودرویی از جمله خدمات بیمه کوثر است که زحمت مراجعه مستقیم را از دوش بیمه‌گذار برداشته و تنها با یک تماس تلفنی کارشناسان شرکت در محل حاضر شده و خسارت را بررسی می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به پرداخت خسارت اقدام می‌شود.

مدیر شرکت بیمه کوثر گیلان، یکی از اهداف اصلی بیمه کوثر را توسعه بیمه‌های عمر نامید و خاطرنشان کرد: امسال شعار شرکت بیمه کوثر «کوثر زندگی را بیمه می‌کند» است که نشان از اهمیت این بیمه دارد.

وی متذکر شد: هر جامعه‌ای که در آن بیمه عمر از رشد خوبی برخوردار باشد از نظر اقتصادی نیز پیشرفته‌تر بوده و از رفاه اجتماعی مناسب‌تری برخوردار می‌شود.

قدیرپور ضمیری، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه کوثر برای مقابله با کاهش ارزش پول در جامعه توسعه بیمه‌های زندگی را به عنوان یک هدف عالی دنبال می‌کند.

*بازی بیمه‌ای در گیلان طراحی شد

وی فرهنگ‌سازی بیمه را یکی از اولویت‌های شرکت بیمه کوثر ذکر کرد و یادآور شد: در این زمینه همکاران ما در گیلان مشغول طراحی نوعی بازی بیمه‌ای هستند که در مراحل پایانی کار است.

این مسئول تصریح کرد: با طراحی این بازی می‌توان فرهنگ بیمه را با سرمایه‌گذاری اندک از طریق توزیع آن در مدارس به خانه‌های تمام مردم کشاند و اهمیت خرید یک بیمه‌نامه را از طریق یک بازی ساده به کودکان و حتی بزرگسالان آموزش داد. 

به گفته وی، شرکت بیمه کوثر در نظر دارد با فرهنگ‌سازی ضرورت خرید انواع بیمه‌نامه را برای مردم تبیین کند.

قدیری‌ضمیری خاطرنشان کرد: گاهی خرید یک بیمه‌نامه حتی به صورت ناقص نیز می‌تواند از فاجعه مالی پس از بروز خسارت جلوگیری کند.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول