اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کشتی چهار جانبه جام نامداران

کشتی‌گیران کاشان مدال‌ها را درو کردند

کشتی‌گیران کاشانی در نخستین دوره رقابت‌های کشتی چهارجانبه جام نامداران گرامیداشت شهیدان غفارزاده، خلجی و حاجی تقی‌زاده موفق به کسب چهار مقام قهرمانی شدند.

کشتی‌گیران کاشان مدال‌ها را درو کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس هیئت کشتی شهرستان کاشان جمعه شب در پایان این دوره از رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها 43 کشتی‌گیر در قالب چهار تیم کشتی از شهرستان‌های الیگودرز، دلیجان و کاشان در هفت وزن و بر روی دو تشک کشتی در سالن جهان پهلوان تختی کاشان به مصاف یکدیگر رفتند.

محمود خلجی افزود: در نخستین دوره از این رقابت‌ها که به سرپرستی عباس غفارزاده و باشگاه حربن ریاحی کاشان و با همکاری هیئت کشتی این شهرستان برگزار شد در وزن 50 کیلوگرم سه کشتی‌گیر کاشانی، سینا محمدی، حامد سلطانی و یوسف عزّتی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم این وزن را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 55 کیلوگرم منصور شاهسواری از الیگودرز بر سکوی نخست ایستاد، محسن صفری از کاشان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و میلاد صادق یزدی به همراه یونس عزّتی هر دو از کاشان به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

به گفته وی عنوان قهرمانی وزن 60 کیلوگرم این مسابقات به امیر فتاح از کاشان رسید، اکبر آهوخوش از الیگودرز عنوان دوم را کسب کرد و حامد براتی از کاشان و علیرضا حسینی از الیگودرز هر دو جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کشتی کاشان یادآور شد: در وزن 66 کیلوگرم این رقابت‌ها احمد شهریسوند از الیگودرز مقام نخست را از آن خود کرد، محمد شاه نظری از کاشان بر سکوی دوم ایستاد و محمدرضا قربانی از کاشان به همراه سیداحمد محمدی از دلیجان مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند.

خلجی تصریح کرد: در وزن 74 کیلوگرم عنوان قهرمانی به امیر معظمی از کاشان رسید، جمشید عیسوند از الیگودرز نایب قهرمان شد و علی کاظمی از کاشان به عنوان سوم بسنده کرد.

به گفته وی رقابت‌های وزن 84 نیز با قهرمانی سعید خسروی از کاشان ، نایب قهرمانی مجید کرمی از کاشان و سومی مرتضی محبی‌نیا از دلیجان به پایان رسید.

وی افزود: عناوین اول تا سوم وزن 96 کیلوگرم نیز به ترتیب به رضا توکلی از الیگودرز، مهدی آسترکی از الیگودرز و مجید زارع از کاشان رسید.

رئیس هیئت کشتی کاشان بیان داشت: احسان ثابتی، حامد انتظاری، حامد عباسپور، مهدی عباسپور، محمد عربیان، رحمت‌الله فرجی، مهدی سمیعی‌فرد و علی معین کار قضاوت اولین دوره رقابت‌های کشتی چهارجانبه جام نامداران گرامیداشت شهیدان غفارزاده، خلجی و حاجی تقی‌زاده در کاشان را بر عهده داشتند.

وی اضافه کرد: در پایان رقابت‌ها که همراه با تجلیل از محمد فهیمی‌فر، جواد خادم‌الحسینی و ناصر محمدی سه نفر از قهرمانان مسابقات کشتی پیشکسوتان کشور بود کاپ قهرمانی و مدال نفرات برتر اوزان مختلف این مسابقات توسط اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، سرپرست اداره ورزش و جوانان کاشان و تعدادی از پیشکسوتان کشتی در این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/2406/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول