اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خدایی در گفت‌و گو با فارس:

قهرمانی شهدای رستمکلا شگفتی لیگ کشتی را کامل می‌کند

مربی تیم کشتی شهدای رستمکلا گفت: با قهرمانی تیم شهدای رستمکلا در نخستین دوره لیگ کشتی کشور شگفتی جام تکمیل‌تر می‌شود.

قهرمانی شهدای رستمکلا شگفتی لیگ کشتی را کامل می‌کند

سید علی خدایی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم شهدای رستمکلا با ترکیب کشتی‌گیران جوان و کاملا بومی نخستین دوره لیگ کشتی کشور را تجربه می‌کند که با شایستگی به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی گفت: در هشت مسابقه‌ای که در لیگ انجام دادیم در تمامی مسابقات کشتی‌گیران ما برنده از تشک بیرون آمدند و با تیم با امتیازات کامل و بدون حتی یک شکست موفق به صعود شد.

مربی تیم کشتی شهدای رستمکلا در ادامه با اشاره به میزبانی تیمش در مرحله نهایی این رقابت‌ها تصریح کرد: در روز چهارشنبه 24 مهر مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن ورزشی امام رضا (ع) رستمکلا برگزار می‌شود.

وی گفت: از همه علاقمندان به ورزش به ویژه کشتی در رستمکلا می‌خواهیم که برای تشویق کشتی‌گیران شهرشان در سالن حضور یابند تا قهرمانی تیم محبوب خودشان را در سالن جشن بگیرند.

خدایی با اشاره به حضور چهار تیم خوب ساری، مشهد، رستمکلا و بهشهر در مرحله نیمه نهایی افزود: در مرحله نیمه نهایی میزبان دیگر تیم خوب و باانگیزه شهید هاشمی‌نژاد بهشهر هستیم که با پیروزی مقابل این حریف می‌توانیم در فینال نیز با قهرمانی در لیگ آرزو چندین ساله مردم رستمکلا را برآورده کنیم.

وی در پایان سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها را خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم کشتی‌گیران ما در مرحله نیمه نهایی و پس از صعود در فینال همان انگیزه و روحیه خوب را در کشتی‌های گذشته خود مقابل حریفان داشته باشند تا قهرمان این دوره شوند.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول