اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتفاق عجیب در ورزش ساری/

رئیس برکناره شده هیئت کشتی ساری دوباره حکم گرفت

روز گذشته اتفاقی عجیب و در عین حال جالب در ورزش مرکز استان مازندران رخ داد و آن اینکه رئیس هیئت کشتی ساری پس از چند روز برکناری از سمتش دوباره ابلاغ ریاست هیئت مربوطه را دریافت کرد.

رئیس برکناره شده هیئت کشتی ساری دوباره حکم گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پس از اینکه احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پی اعتراض‌های مکرر مربیان به خاطر عدم رضایت از عملکرد اکبر صفری رئیس هیئت کشتی ساری معترض بودند، صفری را برکنار کرد؛ در یک اقدام عجیب دوباره پس از لغو حکم، مجددا چند روز برای صفری ابلاغ سرپرستی هیئت کشتی ساری صادر می‌کنند.

این اقدام در حالی انجام شد که براساس شنیده‌ها یکی از نمایندگان مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی و همچنین ریاست هیئت کشتی استان و برخی مسئولان مخالف برکناری صفری از ریاست هیئت کشتی ساری بودند که به همین خاطر این حکم دوباره از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان برای اکبر صفری ابلاغ شد.

در قضیه بودن و یا نبودن صفری در ریاست هیئت کشتی ساری دخالت نمی‌کنیم اما  اگر عملکرد صفری در راس هیئت کشتی ساری خوب بوده و یا نه را بر عهده کارشناسان، کشتی‌گیران، پیشکسوتان و مربیان ساری می‌سپاریم، اما اینکه مدیرکل ورزش و جوانان این مجوز داشته باشد که در بحث تعویض ریاست هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها دخالت داشته باشد زیرا برکناری و ابلاغ به روسا هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها بر عهده ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه است.

در حال حاضر کشتی ساری عملکرد خوبی در ورزش استان و حتی کشور دارد که باید درباره مدیریت و اداره کشتی مرکز استان برنامه‌ریزی درست و اصولی صورت گیرد و  انتخاب افراد براساس خطی و جناحی نباشد.

به گزارش فارس، پس از برکناری اکبر صفری حسین بریمانی سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری به عنوان سرپرست هیئت کشتی مرکز استان انتخاب شده بود که دوباره حکم ریاست هیئت کشتی ساری به صفری ابلاغ شد.

اکبر صفری در کنار ریاست هیئت کشتی ساری مدیریت تالار مجموعه ورزشی سیدرسول حسینی ساری را نیز عهده دارد.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول