اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 1،4 میلیارد ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 1،4 میلیارد ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان زنجان سرفصل‌های مختلف حمایتی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عمده اقدامات حمایتی کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی، پرداخت مستمری به مددجویان، اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه هدف است، اضافه کرد: برخی از خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود، با مشارکت و همکاری خیرین نیز همراه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد پرداخت کمک‌های موردی ویژه است، افزود: این کمک‌ها در راستای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال به 749 مددجوی زنجانی کمک موردی ویژه پرداخت شده، اضافه کرد: مبلغ هزینه شده در این زمینه یک میلیارد و 425 میلیون ریال است.

* هزینه 340 میلیون ریالی برای امور فرهنگی دانش‌آموزان زنجانی

وی در ادامه با اشاره به سایر خدمات حمایتی کمیته امداد در قبال جامعه هدف به ارائه گزارشی از خدمات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان زنجان در بخش فرهنگی و در حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو پرداخت.

پناهی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد را با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای آنها ارائه می‌دهد، اضافه کرد: خدمات فرهنگی کمیته امداد شامل سرفصل‌های مختلف حمایتی از قبیل پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تهیه لوازم تحصیل و همچنین تهیه پوشاک و ... برای این گروه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی افزود: عضویت دانش‌آموزان در کانون‌های پیروان ولایت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در بخش فرهنگی ویژه دانش‌‌آموزان اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به هزینه 340 میلیون ریالی برای ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان زنجانی اذعان داشت: در حال حاضر قریب به 2 هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد شهرستان زنجان بهر‌ه‌مند هستند.

انتهای پیام/73005/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول