اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته تربیت‌بدنی

آسمان کوهبنان مملو از بادبادک‌های کودکانه شد

آسمان کوهبنان در نخستین روز از هفته تربیت‌بدنی مملو از بادبادک‌های زیبای خلق شده به دستان کودکان و نوجوانان شد.

آسمان کوهبنان مملو از بادبادک‌های کودکانه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، بعد از ظهر امروز همزمان با نخستین روز از هفته تربیت‌بدنی با حضور جمعی از مسئولان، والدین، کودکان و نوجوانان جشنواره بادبادک‌ها در ارتفاعات مشرف به امامزاده بی‌بی عصمت کوهبنان برگزار شد.

مسئول هیئت‌های ورزشی روستایی و بومی محلی شهرستان کوهبنان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بدون تردید ورزش کمک قابل توجهی به تقویت سلامت جسمی و روحی می‌کند.

منصور جعفری‌نژاد ابراز داشت: افرادی که با روش‌های صحیح ورزش می‌کنند نسبت به افرادی که بی‌تحرک هستند، سالم‌تر بوده و عمرشان بیشتر است.

وی اذعان داشت: تاثیر ورزش بر بدن بسیار چشمگیر بوده است از جمله اینکه بر اساس تحقیقات صورت گرفته با ورزش گنجایش ریه‌ها بیشتر می‌شود و اکسیژن بهتر و بیشتری به بدن می‌رسد، بدن بهتر از مواد غذایی خود استفاده می‌کند و رشد و نمو بهتر انجام می‌گیرد.

این کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کوهبنان افزود: ورزش سبب ایجاد هماهنگی بین اعصاب و مراکز عصبی شده و در نتیجه با ورزش کارهای فکری آسان‌تر انجام می‌شود.

جعفری‌نژاد تصریح کرد: در هفته تربیت‌بدنی به همت اداره ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزش‌های همگانی و انجمن‌های ورزشی، برنامه‌هایی از جمله کوهپیمایی مربیان تربیت‌بدنی مدارس و مسولان هیئت‌های ورزشی در کوهبنان برگزار می‌شود.

وی برگزاری  مسابقات  دو صحرانوردی نوجوانان، مسابقات طناب‌کشی دختران مدارس شبانه‌روزی عدالت و جنت، مسابقات تنیس روی میز، همایش دوچرخه‌سواری وهمچنین مسابقات بومی و محلی در روستاها و مدارس شهرستان کوهبنان را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی برشمرد.

به گزارش فارس در پایان جشنواره بادبادک‌ها و پس از برگزاری مسابقات متنوع و شادی‌بخش هدایایی به شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان این همایش اهدا شد و تمام ورزشکاران برای ادای احترام و زیارت به حرم مطهر امامزاده بی‌بی عصمت رفتند.

انتهای پیام/80012/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول