اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی کودک صورت گرفت

پرواز بادبادک‌های رنگارنگ در کوهبنان

همزمان با روز جهانی کودک جشن باشکوهی همراه با پرواز بادبادک‌های رنگارنگ در کوهبنان برگزار شد.

پرواز بادبادک‌های رنگارنگ در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، امشب همزمان با روز جهانی کودک جشن باشکوهی همراه با برگزاری مسابقه نقاشی و پرواز بادبادک‌های رنگارنگ در کوهبنان برگزار شد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تبریک روز جهانی کودک، اظهار داشت: کودکی دورانی بسیار زیبا، اما زودگذر است که بچه‌ها در افکار بچه‌گانه خود مشغولند و همه چیز را آسان و راحت می‌بینند و فقط به خوردن، خوابیدن و بازی کردن فکر می‌کنند.

فرج کریم‌پور گفت: دین مبین اسلام، پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) نسبت به دوران کودکی سفارش‌های زیادی کرده‌اند و رابطه‌ای بسیار صمیمی و دوستانه با کودکان داشتند و با کودکان به بازی می‌پرداختند و همواره برای آنها احترام قائل بودند.

وی ابراز داشت: کودکان امید فردای خانواده‌ها و جامعه هستند و از این‌رو باید در تربیت آنها برای ایفای این نقش مهم توجه ویژه صورت گیرد، همچنین باید به حقوق کودکان خود بسیار توجه کرده و آنها را برای اداره فردای کشور تربیت کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مسئولان ایران اسلامی به کودکان ارزش و احترام دادند، کودکان که آینده‌سازان این نظام مقدس هستند باید با درس خواندن و احترام به اساتید، معلمان و والدین بتوانند به جامعه خدمت کنند.

به گزارش فارس، جشن روز جهانی کودک به همت بهزیستی کوهبنان و با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، مسئولان بهزیستی، هلال احمر، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، جمعی از والدین و دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و نوآموزان مهدکودک‌ها در محل تالار اجتماعات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کوهبنان برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان کوهبنان در این جشن برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان اجرا کرد و به تمام شرکت‌کنندگان در جشن هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین مراسم جشن روز کودک به همت اداره آموزش و پرورش با حضور مسئولان، کارشناسان آموزش و پرورش، مدیران، مربیان و آموزگاران مدارس و دانش‌آموزان پیش‌دبستانی مدارس شهرستان کوهبنان در امامزاده بی‌‌بی عصمت برگزار شد.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول