اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

باید با ناپاکی‌های فوتبال برخورد جدی شود / نویدکیا دلش برای سپاهان می‌تپد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: باید با ناپاکی‌های فوتبال برخورد جدی شود.

باید با ناپاکی‌های فوتبال برخورد جدی شود / نویدکیا دلش برای سپاهان می‌تپد

محمد فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمرینات منظمی را بدون حضور ملی‌پوشانمان پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنانی که در اصفهان حضور داشتند بسیار بانشاط و با انگیزه تمرین کرده‌اند و آماده بازی با تیم سایپا و کسب سه امتیاز هستند.

وی اضافه کرد: سایپا نیز تیم بسیار خوبی است و کادر فنی با دانشی دارد که تاکنون نتایج خوبی نیز گرفته است، اما به طور قطع ما برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که پیگیری اتهاماتی که علی دایی در بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس به تیم اصفهانی وارد کرد چه شد، تصریح کرد: در آن بازی به هیچ عنوان موضوع سپاهان در میان نبود، این یک بحث کهنه‌ای بود که در آن بازی سر‌باز کرد، اگر پرسپولیس با هر تیم دیگری نیز بازی داشت این حواشی رخ می‌داد.

وی ادامه داد: با هرگونه ناپاکی در هر سطحی و هر باشگاهی که وجود دارد، باید با حداکثر شدت برخورد شود تا فوتبال ایران از این ناپاکی‌ها زدوده شود.

فرامرزی با بیان اینکه هرگونه توضیحی لازم باشد به مسئولان مربوطه می‌دهیم، تأکید کرد: تا به اینجای کار هیچگونه اتهامی به صورت مستقیم با غیر‌مستقیم به باشگاه سپاهان وارد نشده و هیچ مرجعی نیز تاکنون توضیحی را از باشگاه سپاهان نخواسته است.

وی افزود: در ارتباط با بازی پرسپولیس و سپاهان صحبت‌های کافی انجام شده و باشگاه هم در صورتی ‌که احساس کند نیاز است از حق و حقوقش دفاع کند به طور حتم این کار را انجام می‌دهد و ما هم تا به حال احساس نکردیم به باشگاه سپاهان تهمتی زده شده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در ادامه به صحبت‌های نویدکیا اشاره کرد و گفت: نویدکیا از اسطوره‌های باشگاه سپاهان است و به طور حتم شخصی هم نمی‌تواند ادعا کند از این بازیکن بیشتر سپاهان را دوست دارد.

وی اظهار کرد: از علاقه‌مند‌ترین افراد به تیم سپاهان نویدکیا است و نظری راجع به صحبت‌های این بازیکن ندارم، اما سیاست ما احترام به جایگاه این بازیکن و زحمات وی برای باشگاه سپاهان است.

فرامرزی اضافه کرد: کاپیتان سپاهان زمانی هم که درون زمین حضور ندارد، از ارزشمندترین بازیکنان ما است و امیدوارم با پشت سر گذاشتن مصدومیتش در نیم فصل دوم بتواند به تیم کمک کند.

وی در پایان تأکید کرد: فسخ قرارداد نویدکیا با سپاهان نیز که خود این بازیکن اعلام کرده، مربوط به باشگاه می‌شود، اما بعید می‌دانم کاپیتان سپاهان کاری کند که به ضرر باشگاه تمام شود، چراکه دلش برای سپاهان می‌تپد.

انتهای پیام/63020/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول