اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور

تیم فوتبال کاسپین قزوین مقتدارانه به صدرنشینی می‌اندیشد

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور درحالی آغاز شد که تیم فوتبال کاسپین قزوین مقتدرانه به صدرنشینی در این رقابت‌ها می‌اندیشد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین مقتدارانه به صدرنشینی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتبال کاسپین قزوین در هفته دوم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور درحالی در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین پذیرای تیم نفت امدیه خوزستان بود که در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند.

این پیروزی برای بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین ارزش زیادی داشت چون بازیکنان این تیم در هفته نخست هم موفق شده بودند در هرمزگان تیم میناب طیور این شهر را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کنند.

کسب دو پیروزی در دو دیدار برگزار شده رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برای کاسپین می‌تواند یک نتیجه فوق‌العاده به شمار رود، اگر چه تا پایان این مسابقات زمان زیادی باقی مانده است و به طور حتم بازی‌های سختی در انتظار تیم کاسپین خواهد بود، اما روند همین دو پیروزی مقابل تیم‌های جنوبی جدول که فوتبال در رگ‌های آنان جاری است، نشان می‌دهد که تیم فوتبال کاسپین قزوین در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده به مصاف رقیبان خود رفته و خواهد رفت.

تیم کاسپین که دومین فصل حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، اگر چه فصل قبلی تا آستانه دیدار پلی‌آف برای ماندگاری در لیگ دسته دوم هم به مصاف رقیبان خود رفت، اما در نهایت با تصمیم فدراسیون در لیگ ماندگار شد تا بازیکنان این تیم این فرصت را داشته باشند که در فصل جاری هم بتوانند عملکرد خوبی را از خود مقابل رقیبان به نمایش بگذارند.

تفکرات هجومی به نوعی نخستین تکنیک و تاکتیکی بوده است که بازیکنان کاسپین در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در دستور کار خود قرار داد‌ه‌اند، نکته‌ای که یوسف نادریان سرمربی این تیم هم بر آن مهر تأیید می‌زند و می‌گوید: با تفکرات هجومی مقابل دیگر تیم‌ها به میدان خواهیم رفت و این تفکر در خانه دیگر رقیبان به طور حتم باید حساب‌شده‌تر پیش برود، زیرا تساوی در خانه حریفان ما را راضی نمی‌کند، چراکه برای مدعی بودن و صعود به لیگ دسته اول باید در تمام بازی‌ها به فکر کسب حداکثر امتیاز بود.

وی اعتقاد دارد که بازیکنان تیمش تمرینات خوب و با نشاطی را در دوران آماده‌سازی پشت‌سر گذاشته‌اند و به طور حتم با آمادگی کامل مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت تا حداکثر امتیازها را از دیدارهای برگزار شده خود به حساب تیم کاسپین واریز کنند.

نادریان خود یکی از مربیانی است که تا به حال تیم‌های زیادی تحت نظر وی به لیگ‌های دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کرده‌اند، عنوان می‌کند: تیم فوتبال کاسپین قزوین برای صعود به لیگ بالاتر باید از دیدارهای خانگی خود نهایت استفاده را ببرد و در خانه رقیبان به راحتی امتیاز از دست ندهد تا بتواند به صورت مستقیم مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده را بگیرد.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و در نهایت از هر گروه یک تیم به طور مستقیم راهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد شد.

انتهای پیام/77004/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول