اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان قشم عنوان کرد

کمبود متخصص و تجهیزات پزشکی در قشم / لزوم تقویت بیمارستان قشم

امام جمعه قشم با بیان اینکه در این جزیره کمبود متخصص و تجهیزات پزشکی محسوس است گفت: تا زمان ساخته شدن بیمارستان جدید قشم، باید به بیمارستان کنونی رسیدگی بیشتری شود.

کمبود متخصص و تجهیزات پزشکی در قشم / لزوم تقویت بیمارستان قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امروز در جمع مردم این شهر با بیان اینکه وضعیت بهداشتی و درمانی موجود در شهرستان نامناسب است از کمبود متخصصان و تجهیزات و فضای پزشکی در قشم گلایه کرد. 

وی در مورد بیمارستان در دست ساخت قشم گفت: این بیمارستان که معلوم نیست توسط کدام ارگان ساخته می‎شود و چندین سال است که احداث آن به طول انجامیده به یک مشکل مبهم برای اهالی قشم تبدیل شده است. 

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه تسریع در ساخت بیمارستان مطالبه بنده از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد است، گفت: بیمارستان فعلی در حد یک درمانگاه است که تا ساخته شدن بیمارستان جدید باید تقویت و تجهیز شود.

جوکار افزود: بعضی از کمبودهای پزشکی قشم حتی در دیگر شهرهای کوچک رفع شده اما مردم قشم مجبورند برای رفع مشکلات درمانی خود به خارج شهرستان مراجعه کنند که این در شان جزیره قشم نیست. 

امام جمعه شهرستان قشم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت بیان داشت: شخصیت امام علی (ع) از مسائل اتحاد آمیز جهان اسلام است و هیچ فرقه اسلامی نیست که شخصیت علی ابن ابیطالب (ع) را به عنوان پیشوای خود نشناسد. 

جوکار افزود: مسئولان و مردم عزیز قشم سعی کنند با برگزاری برنامه‌های فرهنگی عید سعید غدیر خم را با شکوه‌تر از سال‌های قبل گرامی بدارند. 

انتهای پیام/88001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول