اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره راه و شهرسازی قروه خبر داد

پرداخت 460 میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در قروه

رییس اداره راه و شهرسازی قروه گفت: 460 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ساخت مسکن در شهرستان قروه پرداخت شده است.

پرداخت 460 میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، مصطفی رضایی صبح امروز در جلسه شورای مسکن قروه با اعلام این خبر اظهار کرد:  از 18 تعاونی مسکن مهر در قروه تا کنون 9 تعاونی پایان کار گرفته‌اند و تسهیلات 2 تعاونی نیز قسط‌بندی شده است.

وی اظهار داشت: 156 فقره تسهیلات 200 میلیون ریال و هزار و 956 فقره تسهیلات 200 تا 250 میلیون ریالی به متقاضیان ساخت مسکن در بخش‌های گوناگون پرداخت شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی قروه تصریح کرد: این تسهیلات که منجر به ساخت مسکن برای افراد کم درآمد جامعه شده، موجب رشد ساخت و ساز مسکن در این شهرستان شده است.

رضایی با اشاره به واگذاری یک هزار و 355 واحد مسکن مهر به متقاضیان در این شهرستان گفت: عملیات اجرایی 526 واحد نیز در دست اجراست که متوسط پیشرفت فیزیکی این واحدها بیش از 80 درصد است.

به گفته رییس اداره راه و شهرسازی قروه، 5 تعاونی مسکن مهر به دلیل نواقص اجرایی موفق به دریافت پایان کار نشده‌اند.

وی افزود: برخی از اعضای هیئت مدیره تعاونی‌ها با سوءاستفاده از موقعیت خود در تعاونی، سهم آورده کمتری نسبت به اعضا داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای یک هیئت مدیره مسکن مهر نیز به تخلفاتی همچون جعل امضاء و نیز زد و بند با پیمانکار از سمت خود اخراج و به دادسرا معرفی شده‌اند.

رضایی در پایان یکی از مشکلات حال حاضر واحدهای مسکونی مهر در شهرک امام حسین(ع) را جانمایی بسیار نامطلوب آن از سوی مسئولان وقت اعلام کرد و افزود: این واحدها به دلیل قرار گرفتن در منطقه سنگلاخی و نیز داشتن معارضان بسیار موجب تاخیر در اجرای زیرساخت‌ها شد.

انتهای پیام/79009/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول