اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه توحید بوشهر:

اختلاف سلیقه‌ها وارد فوتبال بوشهر شده است

مدیرعامل باشگاه توحید بوشهر گفت: تقسیم اعتبارات ورزش در استان میان باشگاه‌ها عادلانه نیست، احساس می‌کنم اختلاف سلیقه‌ها را وارد فوتبال کرده‌اند.

اختلاف سلیقه‌ها وارد فوتبال بوشهر شده است

احمد چاهکوتاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: تقسیم اعتبارات ورزش در استان میان باشگاه‌ها عادلانه نیست و معلوم نخواهد بود با ادامه این وضعیت چه بر سر باشگاه‌هایی مثل ما که با هدف پرورش استعدادها تیم‌داری می‌کنیم، خواهد آمد؟

چاهکوتاهی که به شدت از برخی مسائل پیش آمده ناراحت به نظر می‌رسید، تصریح کرد: احساس می‌کنم اختلاف سلیقه‌ها را وارد فوتبال کرده تا از این راه تسویه حساب‌های شخصی خود را با افراد انجام دهند غافل از اینکه من برای دفاع از حق بیش از یکصد فوتبالیست جوان شاغل در باشگاهم هرچه در توان دارم خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: در طول 2 سال گذشته با عشق و ادای دین به یازده شهید باشگاه توحید وارد فوتبال شده‌ام هر چند در گذشته هم من و خانواده‌ام با فوتبال بیگانه نبوده‌ایم اما برخوردهای دوستان در اداره کل ورزش و جوانان باعث شده تا از ورودم به فضای فوتبال و مدیریت آن پشیمان شوم.

مدیرعامل توحید بوشهر بیان کرد: گناه من چیست که برای اعتلای فوتبال استان هزینه کرده‌ام، با عشق وارد این باشگاه شدم اما چرا این همه تبعیض میان فوتبال استان قائل می‌شوند؟ به فرض مثال که آقایان در اداره کل با شخص محمد دوانی (رئیس سابق هیئت فوتبال بوشهر) مشکل دارند گناه جوانان باشگاه من چیست؟

چاهکوتاهی افزود: تیم بزرگسالان ما در لیگ دسته حضوری آبرومند داشته آنها با بازیکنانی که برای یک فصل فوتبالی بیش از 3 میلیون تومان حقوق دریافت نکردند، تیم امید ما در لیگ یک امیدهای کشور سه هفته را پشت سرگذاشته و تیم زیر 12 ساله‌ها نیز که قهرمان استان شده اما برای حضور در فستیوال مدارس فوتبال کشور که با حضور سپ‌بلاتر برگزار می‌شود هنوز برای تهیه البسه و بلیط رفت و برگشت مشکل دارد اما از منابع موثق خبر دار شده‌ام به تیم‌های دیگر استان کمک مالی می‌شود اما به تیم من خیر.

وی ادامه داد: از صمیم قلب خوشحالم به دیگر تیم‌های استان کمک شده چراکه می‌دانم تیم‌داری در این وضعیت کار بسیار دشواری است اما حق باشگاه ما که 3 تیم در رقابت‌های کشوری دارد چه می‌شود؟ در آینده حرف‌هایم را با مدرک خواهم زد تا مردم بدانند در ورزش این استان چه می‌گذرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول