اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری صورت می‌گیرد

قضاوت داور گچسارانی در لیگ برتر فوتبال کشور

رئیس دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوران کهگیلویه و بویراحمدی این هفته در سه رده فوتبال کشور قضاوت می‌کنند که مهم‌ترین آن حضور محمد راهی داور گچسارانی در لیگ برتر فوتبال کشور است.

قضاوت داور گچسارانی در لیگ برتر فوتبال کشور

روح‌الله شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مسرت‌بخش است که بشنویم در این هفته داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در سه رده مهم فوتبال کشور یعنی لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم قضاوت خواهند داشت.

وی، حضور داوران استان در مسابقات مهم کشوری و لیگ‌های مختلف کشور را تعجب‌آمیز ندانست و ادامه داد: جامعه داوری فوتبال در کشور احترام زیادی برای داوران کهگیلویه و بویراحمدی قائل هستند و همان‌گونه که قبلاً هم گفته‌ام داوران ما در کشور شناسنامه‌دار و دارای عنوان و جایگاه هستند.

شریفی، قضاوت عادلانه و پرهیز از هرگونه حاشیه را خصیصه داوران کهگیلویه و بویراحمدی حاضر در فوتبال کشور دانست و گفت: می‌بینیم که رقابت فشرده‌ای میان داوران استان ما وجود دارد و همه برای حضور در رده‌های بالای داوری فوتبال کشور تلاش و کوشش جدی و مضاعف دارند.

داور ملی فوتبال کشور از قضاوت این هفته داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در رده‌های سه‌گانه فوتبال کشور گفت و افزود: از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور سه‌شنبه 23 مهر ماه داریوش احمدی، حسن حضرتی‌نژاد و محمد شجاعی‌فر بازی دو تیم نفت نوین آبادان و کارگر بنه‌‌گز را قضاوت خواهند کرد.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، روح‌الله شریفی قاضی میدان دو تیم مس رفسنجان و ابومسلم خراسان خواهد بود.

شریفی افزود: اما در حساس‌ترین قضاوت، محمد راهی داور فوتبال هم استانی ما در رده‌ بالای فوتبال کشور بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و گسترش فولاد تبریز را به عنوان کمک داور قضاوت خواهد کرد.

وی، حمایت از داوران فوتبال استان را برای موفقیت‌های آینده از سوی مسئولان ورزش استان و سایر مسئولان لازم دانست و متذکر شد: اگر داوران ما حمایت شوند سفیران خوبی برای معرفی استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور خواهند بود.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول