اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند:

همدانی‌ها به ورزشگاه بیایند تا برد عیدی بگیرند

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: برای کسب نخستین پیروزی خانگی مصمم هستیم و امیدواریم مردم و هوادارن به ورزشگاه بیایند تا با برد به آنها عیدی بدهیم.

همدانی‌ها به ورزشگاه بیایند تا برد عیدی بگیرند

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال الوند یکی از داشته‌های باارزش ورزش همدان است و ما به عنوان کادر فنی بومی عرق خاصی به این تیم داریم و برای موفقیتش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: تیم فوتبال الوند با برنامه و مصمم حرکت کرده و با وجود خصوصی بودن باشگاه پله‌پله به ‌دورنما و چیزی که از قبل طراحی کردیم، خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: خدا را شاکریم که در هر دو جبهه جام حذفی و لیگ دسته یک خوب عمل کردیم و خواسته‌هایمان از بازیکنان به صورت نسبی در زمین تحقق پیدا کرده و این جای خرسندی برای کادر فنی است.

به گفته وی؛ با اتحاد و حمیتی که در بین بازیکنان تیم الوند وجود دارد همه تمرکز بازیکنان بر روی بازی‌هاست و اجازه نخواهیم داد حاشیه‌های غیرفوتبالی گریبانگیر این تیم شود.

طلایی‌منش در مورد بازی امروز تیمش در هفته پنجم خاطرنشان کرد: با استراحتی که در هفته چهارم برای تیم به وجود آمد تمرکز بیشتری روی نقاط ضعف و قوت‌مان داشتیم و بیشتر فشار را برای چارچوب‌شناسی و گلزنی قرار دادیم.

وی ادامه داد: برای جا نماندن از کورس قهرمانی و حفظ جایگاه تیم در صدر جدول فقط با فکر سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارانه برای کسب نخستین پیروزی خانگی هم‌قسم شدیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در مورد تیم حریف و شناختی که از فولاد یزد دارد، تصریح کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب گروه است که جدای از نتیجه‌ هفته‌های اول تیم خطرناکی است و برای بازی با این تیم در خانه برنامه خوبی را تدارک دیده‌ایم.

وی یادآور شد: اصلاً به جایگاه این تیم در جدول کاری نداریم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم تا با توکل به خدا و همت بازیکنان به هرچه مستحقیم در زمین برسیم.

طلایی‌منش در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بازیکن مصدوم یا محرومی برای این بازی دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه بازیکن محروم در این بازی نداریم و رسیدن آرمین طلایی‌منش و حسین کاظمی بستگی به نظر کادر پزشکی تیم دارد اما هادی بلوری قطعاً در این بازی به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش کادر فنی دو بازی آخر تیم فولاد یزد را به خوبی آنالیز کردیم و با شناخت نقاط ضعف و قوت این تیم برای کسب نتیجه و برد در خانه تاکتیک خوبی را طراحی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان افزود: برای موفقیت در لیگ امسال تنها به قدرت بدنی و وضعیت جسمانی بازیکنان اکتفا نکرده‌ایم و با هماهنگی مدیریت باشگاه از نظر روحیه و روانی بازیکنان اقدامات خوبی را انجام داده و در دستور کار داریم.

مسابقه بین تیم‌های الوند همدان و فولاد یزد امروز جهارشنبه از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان با قضاوت امید سعیدفر (داور وسط)، جهانبخش آرمان و قاسم بهاری (کمک داور) و  سجاد لطافتی (داور چهارم) و نظارت حسین خانبان برگزار خواهد شد.

تا پایان هفته چهارم تیم فوتبال الوند همدان با یک بازی کمتر نسبت به تیم نیروی زمینی با کسب هفت امتیاز در رده دوم قرار دارد و همچنین تیم فولاد یزد با سه تساوی و یک شکست و بدون پیروزی با سه امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی گروه یک قرار گرفته‌‎ است.

انتهای پیام/89020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول