اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شاه‌کار شرکت گاز لنده در خیابان ساحل 7 / شرکت گاز به دنبال شاه‌لوله + تصاویر

شرکت گاز لنده مدت چهار ماه با کنده‌کاری بیش از 17 متر از خیابان ساحل 7 (هفت) به دنبال شاه‌لوله گاز می‌گردد و پیدا نمی‌کند.

شاه‌کار شرکت گاز لنده در خیابان ساحل 7 / شرکت گاز به دنبال شاه‌لوله + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، معمولاً به دنبال هر کنده‌کاری در سطح شهر و معابر، دستگاه‌های ذی‌ربط برای تسریع در روند اجرایی آن تلاش خود را داشته و سعی می‌شود که در اسرع وقت به سرانجام برسد و رفاه عمومی مردم را به خطر نیندازد.

مدت چهار ماه است که شرکت گاز لنده در خیابان ساحل هفت اقدام به کنده‌کاری خیابان برای علمک گاز کرده ولی متأسفانه تاکنون نه‌تنها اقدام به علمک‌گذاری این خیابان نکرده بلکه شاه لوله اصلی را نیز پیدا نمی‌کنند.

اهالی خیابان ساحل هفت با مراجعه به فرمانداری شهرستان خواستار پیگیری این موضوع شده‌اند ولی تاکنون جواب قانع کننده‌ای دریافت نکرده‌اند.

حال نه شرکت گاز و نه پیمانکار آن هیچ کدام زیر بار این مسئولیت نمی‌روند و اقدام به پر کردن کنده‌کاری‌ها در این خیابان نمی‌کنند. آنان ابتدا می‌گفتند که این کنده‌کاری با شهرداری و اداره آبفای شهری است، ولی این ادارات در پاسخ گفتند که در کنده کاری هیچ‌گونه دخالتی نداشته‌اند. عمق این کنده‌کاری بالغ بر دو متر است.

منتظر پاسخ مسئولان در این خصوص هستیم.

انتهای پیام/82013/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول