اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت مدارس برای نشر فرهنگ استفاده ایمن گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز مازندران بر استفاده از ظرفیت مدارس برای نشر فرهنگ استفاده ایمن گاز طبیعی تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت مدارس برای نشر فرهنگ استفاده ایمن گاز طبیعی

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، نشست هم‌اندیشی روسای نواحی و رابطین فرهنگ‌سازی شرکت گاز استان با حضور مدیرعامل این شرکت همزمان با درپیش بودن فصل سرما برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این نشست تلاش رابطین فرهنگ‌سازی در راستای آگاه‌سازی مردم استان را اقدامی ماندگار و تاثیرگذار دانست.

محسن عرب مقصودی گفت: این جلسه می‌تواند جلسه مناسب و مطلوبی برای ارتقای سطح انتقال مطالب مرتبط با فرهنگ‌سازی باشد و امیدواریم با تلاش همکاران هیچ حادثه ناگواری را در سطح استان شاهد نباشیم.

وی با اشاره به اینکه مدارس می‌توانند ظرفیت مناسبی برای نشر و بسط فرهنگ استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی باشد، افزود: رابطین فرهنگ‌سازی شرکت گاز مازندران در سال‌های اخیر سعی کردند در تماس با دانش‌آموزان از این ظرفیت برای اشاعه فرهنگ استفاده ایمن از گاز طبیعی استفاده کنند.

عرب‌مقصودی یادآور شد: به دلیل فعالیت‌های مطلوب صورت گرفته در حوزه فرهنگ‌سازی در سال گذشته با کاهش آمار حوادث مرتبط با گاز طبیعی نسبت به سال‌های قبل روبرو بودیم که نشان‌دهنده اهمیت فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه برای فرهنگ‌سازی استفاده شود، نقش رسانه و مطبوعات را در انتقال این فرهنگ بسیار مهم برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال زمستانی بدون حادثه و ایمن را شاهد باشیم.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مازندران نیز در این نشست با اشاره به حجم بالای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان اظهار داشت: باید برای تامین رفاه و آسایش مردم با فرهنگ‌سازی مناسب در راستای استفاده ایمن از گاز طبیعی اطلاع‌رسانی مطلوبی به مردم صورت گیرد.

مرتضی تیرملک با تصریح اینکه همه همکاران شرکت گاز باید در راستای مصرف ایمن گاز طبیعی به عنوان رابط فرهنگ‌سازی عمل کنند، ادامه داد: پیمانکاران شرکت گاز و شرکت‌های تاسیساتی نیز باید با خطرات گاز و نکات ایمنی به طور کامل آشنا باشند.

تیرملک خاطرنشان کرد: ورود رابطین گاز به مدارس و مکان‌های عمومی مانند نماز جمعه می‌تواند در کنار استفاده از پتانسیل رسانه در ارتقای فرهنگ ایمن گاز موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ استفاده مردم از گاز طبیعی نیز باید هماهنگ با حجم بالای توسعه گازرسانی افزایش یابد، تصریح کرد: باید در این راستا در هر ناحیه ده‌ها رابط فرهنگ‌سازی به مردم خدمات‌رسانی داشته باشد.

رئیس امور هماهنگی شهرستان‌های گاز مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: همه ما در قبال مشترکین گاز و جامعه مسئولیت اجتماعی داریم و این مسئله باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حمزه امیرتیموری رابطین فرهنگ‌سازی را سفیران ایمنی شرکت گاز دانست و افزود: رابطین فرهنگ‌سازی، عاشقانه و صادقانه در راستای ارتقای فرهنگ مصرف ایمن مشترکین فعالیت می‌کنند.

امیرتیموری با اشاره به آثار موثر تبلیغات تاکید کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی باید به صورت ریشه‌ای از آموزش و پرورش شروع شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران نیز در این نشست یکی از شاخص‌های مهم و رویکردهای تاثیرگذار روابط عمومی را اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی دانست و گفت: این مهم در راستای ارتقای سطح رضایتمندی جامعه در سازمان گاز مازندران مورد توجه جدی قرار دارد.

حسین عرب در ادامه از تلاش و همت روسای نواحی و رابطین فرهنگ‌سازی شرکت گاز مازندران برای حضور در مساجد، مدارس و مواردی از این قبیل در راستای خدمات‌رسانی به مردم استان و آگاه‌سازی آنها نسبت به موارد ایمنی تقدیر کرد.

عرب همچنین استفاده از ظرفیت صدا و سیما و مطبوعات را در راستای ارتقا سطح فرهنگ مشترکین در استفاده از گاز طبیعی مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه شعله فرهنگ‌سازی هیچ‌گاه نباید خاموش شود، یادآور شد: با توجه به تلاش همکاران در راستای فرهنگ‌سازی حوادث مرتبط با گاز سال 1391 نسبت به سال 1390 با کاهشی 40 درصدی در کشور روبرو بوده که بر ضرورت و تاثیرگذار بودن مقوله فرهنگ‌سازی دلالت دارد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول