اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارشاد قلعه‌گنج:

واقعیت‌های 8 سال دفاع مقدس در آثار هنرمندان منعکس شود

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: دفاع مقدس باید در کار‌های هنری به نحوی بازتاب داشته باشد که واقعیت‌های این هشت سال مقدس و دفاع جانانه از ناموس و کشور بازگو شود.

واقعیت‌های 8 سال دفاع مقدس در آثار هنرمندان منعکس شود

سید اسماعیل آفاق‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای

خطه قلعه‌گنج و یادآوری رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، جشنواره شعر دفاع مقدس با کمک بسیج هنرمندان در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه شاعران برجسته خطه رودبار جنوب، کهنوج، منوجان و قلعه‌گنج حضور داشتند و به قرائت اشعار حماسی خود پرداختند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه‌گنج تصریح کرد: باید در کار‌های هنری بحث دفاع مقدس به نحوی بازتاب داشته باشد که واقعیت‌های این هشت سال و دفاع جانانه از ناموس و کشور بازگو شود.

آفاق‌حسینی خاطرنشان کرد: هنرمندان عرصه موسیقی و تئاتر باید در این زمینه وارد شوند و با استفاده از منابع، کتب و ایثارگران زنده دوران دفاع مقدس در حفظ ارزش‌های این برهه تلاش کنند.

به گزارش فارس، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه‌گنج و کانون بسیج هنرمندان جشنواره شعر دفاع مقدس در سالن علامه حلی قلعه‌گنج برگزار شد.

انتهای پیام/80004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول