اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

پارک‌ موزه دفاع مقدس مازندران 3 سال دیگر افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پارک‌موزه دفاع مقدس مازندران سه سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

پارک‌ موزه دفاع مقدس مازندران 3 سال دیگر افتتاح می‌شود

 منصور علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با بیان اینکه لشگر 25 کربلا نقش موثری در هشت سال دفاع مقدس داشت، تصریح کرد: باید فداکاری‌های این لشکر عملیاتی را در پارک موزه دفاع مقدس مازندران به تصویر بکشانیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه مردم استان مازندران در دوران دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای را در مراحل مختلف عملیات‌ها داشتند، افزود: اهدای بیش 10 هزار و 400 شهید در راه انقلاب از استان مازندران نشانه تاثیرگذاری این استان در عملیات‌های مختلف است.

زارعی با تاکید بر اینکه اهداف شهدا باید در بین نسل‌های آینده ماندگار شود، بیان داشت: احداث پارک موزه دفاع مقدس در مازندران اهداف شهدا را برای جوانان نسل‌های آینده ماندگار می‌کند.

وی مساحت پارک‌موزه دفاع مقدس ساری را حدود 75 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: این پروژه از سال 1387 تاکنون 20 درصد پیشرفت داشته است.

زارعی پارک‌موزه دفاع مقدس مازندران را از بزرگترین پارک‌موزه‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه ملی نیاز به مساعدت و همکاری همه‌ دستگاه‌های اجرایی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همکاری و کمک استانداری مازندران به پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: در سال جاری اقدامات جدید و مناسب‌تری انجام می‌شود.

زارعی بیان کرد: حدود سه سال دیگر این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و مورد بازدید گردشگران و به ویژه مردم استان مازندران قرار می‌گیرد.

وی از واگذاری زمینی در پارک‌موزه دفاع مقدس به شهرستان‌های مازندران خبر داد و گفت: مقرر شد نمادهای فرهنگی و ارزشی شهرهای استان در این پارک‌موزه نصب شود. 

انتهای پیام/86003/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول