اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

لزوم همخوانی طرح دهکده دفاع مقدس با طرح جامع رود بشار

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید کاری کنیم که هم دهکده دفاع مقدس در پارک مهرورزی و در کنار رود بشار باقی بماند و هم به گونه‌ای ساماندهی شود تا طرح دهکده دفاع مقدس و طرح جامع رود بشار با هم همخوانی داشته باشند.

لزوم همخوانی طرح دهکده دفاع مقدس با طرح جامع رود بشار

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدموسی خادمی عصر امروز در کارگروه تخصصی برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که سال آینده و در خرداد ماه در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: همه باید به وظیفه خود در برابر خون شهیدان عمل کنیم.

مسئول ارشد استانی ادامه داد: به نظر من در این خصوص نباید زیاد حرف بزنیم بلکه باید در عمل نشان دهیم که قصد کاری بزرگ و شایسته شأن شهدا را داریم.

خادمی برگزاری اجلاسیه شهدای استان را کاری ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: جنس کارهای سپاه همانند این اقدام آن‌ها ارزشی است که باید برای تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هر یک به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مسئولان مرتبط با اجلاسیه شهدای استان ابراز داشت: نباید در چنین اقداماتی که با آبروی استان سر و کار دارد تردید داشته باشیم و برای برگزاری آبرومندانه آن لازم است هر دستگاه برنامه‌های خود را از هم‌اکنون پیگیری و اجرایی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مخالفتی با احداث دهکده و موزه دفاع مقدس در پارک مهرورزی یاسوج نیست، یادآور شد: تنها باید به این نکته توجه داشته باشیم که این طرح و طرح جامع رود بشار که از قبل تدوین شده با یکدیگر همخوانی داشته باشند و به عبارتی اقداماتی که در دهکده صورت می‌گیرد موزون با طرح جامع رود بشار باشد.

وی در پیشنهادی دیگر برای دیدار خانواده شهدای استان و مسئولان استانی در خرداد ماه 93 با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد در خرداد ماه با رهبر معظم انقلاب دیداری داشته باشیم و به زیارت معظم ‌له برویم لازم است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این برنامه به شلوغی‌های ایام خرداد کشیده نشود تا بتوانیم بهتر و راحت‌تر این دیدار معنوی را انجام دهیم.

وی در این نشست پیشنهادی دیگر هم ارائه داد مبتنی بر این که در برگزاری اجلاسیه شهدای استان از سلیقه و فکر نخبگان برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم استفاده بهینه شود و کمیته علمی اجلاسیه شهدا هر چه زودتر تشکیل شود.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول