اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 250 غرفه

نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان افتتاح شد + تصاویر

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان با شرکت 320 ناشر و استقرار 250 غرفه در مصلای امام علی (ع) کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان صبح امروز با حضور معاون امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ و جمعی از مسئولان و مؤلفان در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: 241 امین نمایشگاه کتاب استانی و دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان از 25 مهر ماه تا اول آبان برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی با اشاره به تخفیف 40 درصدی کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه بیان داشت: 320 ناشر از اقصی نقاط کشور در این نمایشگاه حضور دارند که کتاب‌های خود را با 20 درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

سعیدی با اشاره به تخفیف 20 درصدی بن کتاب افزود: در مجموع 400 میلیون تومان بن خرید کتاب برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان در 250 غرفه و با 38 هزار عنوان کتاب دایر شده و 20 ناشر استانی نیز حضور دارند.

سعیدی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان‌های بم، رفسنجان و کرمان برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های جانبی این نمایشگاه گفت: همایش غدیر، جشن ولایت، مسابقات کتابخوانی، برگزاری نشست‌های تخصصی و برپایی غرفه‌های حجاب و عفاف و دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

وی ابراز داشت: سال جاری رونمایی اختصاصی از دیوان خواجوی کرمانی به عنوان ویژه برنامه نمایشگاه کتاب کرمان در نظر گرفته شده است.

سعیدی برگزاری کارگاه‌های تصویرگری، نمایش عروسکی، قصه‌گویی و نشست‌های تخصصی را از جمله ویژه برنامه‌های تعیین شده برای نمایشگاه کتاب در حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 پذیرای مردم فرهنگ دوست کرمان است و در صورت نیاز‌ زمان عصر آن افزایش می‌یابد.

...............................

گزارش از شیما صفرزاده

عکس از محسن رجب‌پور

...............................

انتهای پیام/80017/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول