اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان:

نمایشگاه کتاب از رویدادهای فرهنگی کرمان است

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: نمایشگاه کتاب از جمله رویدادهای فرهنگی مهم استان کرمان است.

نمایشگاه کتاب از رویدادهای فرهنگی کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان اظهار داشت: انتقال فضای نمایشگاهی به مصلای کرمان‌‌ هر چند مشکلاتی برای عوامل و ستاد اجرایی نمایشگاه پیش آورده است، اما سبب دسترسی آسان‌تر مردم به نمایشگاه شده است.

وی ابراز داشت: با انتقال فضای نمایشگاه کتاب به مصلی در مجموع شرایط برای مردم و مخاطبان به کتاب سهل‌تر می‌شود که این موضوع برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعیدی افزود: این مردم هستند که به نمایشگاه رونق می‌دهند و به تعبیر دیگر رونق نمایشگاه یعنی جامعه ما، جامعه فرهیخته‌تری می‌شود و از این جهت ارزش دارد.

مدیر‌کل ارشاد استان کرمان گفت: طی سال چند رویداد مهم فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که هر کدام ارزش خاص خود را دارند، دهه فجر انقلاب اسلامی، عید نوروز، دهه اول محرم و ماه مبارک رمضان از جمله این زمان‌های فرهنگی محسوب می‌شوند که فضای فرهنگی و معنوی کشور را تقویت می‌کنند، ایام برپایی نمایشگاه کتاب نیز یکی از این زمان‌های فرهنگی در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش شعر «حضرت دوست» 28 مهر ماه سال جاری در کرمان اذعان داشت: این همایش با موضوع نیایش پروردگار، ستایش پیامبر اعظم (ص) و تکریم ولایت حضرت امام علی (ع) با حضور شاعران برجسته و اساتید دانشگاهی کرمان‌ در تالار عماد ‌‌برگزار می‌شود‌.

سعیدی افزود: در این همایش همچنین از کتاب «شعر تاس نمی‌اندازد، هم‌گرایی شعر و ریاضیات» نوشته‌‌ ‌منوچهر افضلی‌ رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش از سوی انجمن شعر قلم کرمان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برپا می‌شود.

سومین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان

امروز دوشنبه 22 مهر در سومین روز از نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان، چهار فیلم در سینما شهر‌تماشای کرمان اکران شد.

در سانس‌های 8 و 30 دقیقه تا 10، 10 تا 11 و 30 دقیقه و 15 و 30 دقیقه تا 17 فیلم‌های «گورداله» و «همبازی» برای گروه سنی کودکان، «فرزندخوانده»، «روئیدن در باد» و «پرواز مرغابی‌ها» برای گروه سنی نوجوانان و «گهواره‌ای برای مادر» برای گروه سنی بزرگ‌سالان اکران شد.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول