اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون شهرستان سنندج مطرح کرد

دست و پنجه نرم کردن بدمینتون سنندج با مشکلات مالی

دبیر هیئت بدمینتون شهرستان سنند گفت: ورزش بدمینتون در سننج نیز همانند دیگر رشته‌ها با کمبود بودجه و حامی مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

دست و پنجه نرم کردن بدمینتون سنندج با مشکلات مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، همه ساله در آغاز هفته تربیت بدنی مسابقاتی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و امسال نیز یکی از این رشته‌ها ورزش بدمینتون است.

از صبح فردا و به مدت یک روز یک دوره مسابقه به همین مناسبت در خانه بدمینتون شهرستان سنندج و با حضور 40 ورزشکار برگزار خواهد شد.

این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در بخش پسران انجام خواهد شد و هدف از برگزاری آن محک‌زدن ورزشکاران بدمینتون این شهرستان به منظور حضور در رقابت‌های آینده اعلام شده است.

در پایان این رقابت نیز به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد، ضمن آنکه به احتمال فراوان رقابت‌هایی نیز به همین مناسبت در بخش دختران در هفته آینده برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بدمینتون شهرستان سنندج با بیان اینکه ورزش بدمینتون نیز همانند دیگر رشته‌ها با کمبود بودجه و حامی مالی دست و پنجه نرم می‌کند گفت: با وجود برنامه‌ریزی مسئولان هیئت به دلیل مشکلات مالی کارها به کندی پیش می‌رود.

نجفی افزود: با توجه به اینکه فعالیت تمامی هیئت‌های ورزشی بستگی کامل به بودجه دارد لذا این کمبودها از نظر استعدادیابی و تأمین امکانات سخت‌افزاری ما را با مشکل مواجه ساخته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و توجه بیشتر مسئولان و متولیان به ورزش کردستان و به‌ویژه رشته بدمینتون زمینه رشد و بالندگی این رشته فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول