اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌ها در 3 رده سنی

نفرات برتر بدمینتون بانوان قم معرفی شدند

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی بانوان این رشته ورزشی در سه رده سنی خبر داد.

نفرات برتر بدمینتون بانوان قم معرفی شدند

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: خوشبختانه بدمینتون قم در بخش بانوان روند رو به رشدی را سپری می‌کند و به جایگاهی رسیده است که این قابلیت را پیدا کرده که میزبان رقابت‌های بانوان کشور نیز باشد.

وی ادامه داد: در لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور سابقه حضور فعالانه داریم و همچنین در مسابقات قهرمانی بدمینتون بانوان کشور در تمام رده‌های سنی نفرات خوب و آماده را به نمایندگی از هیئت بدمینتون قم اعزام می‌کنیم و در برگزاری مسابقات استانی نیز فعال هستیم.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: تمام این عوامل دست به دست هم داده تا در کنار برگزاری دوره‌های آموزش رشته بدمینتون برای رده‌های سنی مختلف و استعدادیابی از رده‌های سنی پایه بتوانیم قم را به استانی فعال در بدمینتون بانوان کشور تبدیل کنیم.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات بدمینتون بانوان قهرمانی استان قم در رده‌های سنی مختلف خبر داد و ادامه داد: نفرات برتر رقابت‌های بدمینتون بانوان قم بعد از برگزاری رقابتی نزدیک و دیدنی بین نفرات آینده‌دار این رشته، در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و بزرگسالان مشخص شدند.

پیرمرادی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت بدمینتون استان قم، رقابت‌های بدمینتون بانوان قم با حضور 40 شرکت‌کننده در تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد و نفرات برتر پس از یک روز رقابت مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از پیکارها و در رده سنی خردسالان، شیدا مردانی قهرمان شد، سارا حاج حسنی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و در رده‌بندی نهایی این رده سنی، سمانه احمدنیا و ثنا طبیبیان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم یادآور شد: در رده سنی نونهالان فائزه محمدی مقام اول را کسب کرد، مبینا مومنی مقام دوم را به خود اختصاص داد و در این رده سنی مقام سوم مشترک را مریم استادیان و ملیکا فاریابی به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان، آذر نوروزی در جایگاه اول، فاطمه سیفی در جایگاه دوم، زینب طینت نیک و الهام جدی مشترکاً در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستادند، همچنین داوری این رقابت‌ها را خانم‌ها منصوره سادات حسینی، فاطمه سادات چاوشی، محبوبه سادات نعمتی، زینب دوستی و فاطمه روزخوش بر عهده داشتند.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول