اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پانزدهم تا نوزدهم مهر انجام می‌شود

برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون با حضور مربی قمی

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشورمان در راه کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی با حضور مربی قمی برگزار می‌شود.

برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون با حضور مربی قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مربی قمی تیم ملی بدمینتون رده سنی بزرگسالان کشورمان محمدرضا مطیع از چهره‌های شناخته شده و با سابقه بدمینتون استان قم است که در سال‌های اخیر در رده‌های سنی مختلف و میادین گوناگون برای بدمینتون و ورزش قم کسب افتخار کرده است، این بدمینتون‌باز در مسابقات قهرمانی کشور، لیگ برتر کشور و همچنین با تیم ملی در مسابقات مختلف سابقه موفقی دارد.

مطیع با سابقه درخشان در رده‌های سنی پایه تا بزرگسالی رشته بدمینتون موفقیت‌های متنوعی به دست آورده که آخرین توفیق وی در کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های بدمینتون پیشکسوتان کشور بود و منجر به دعوت وی به تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی در کشور ترکیه شد.

کادر فنی تیم ملی بدمینتون کشورمان نیز با اطلاع از توانمندی‌های این مربی جوان و آینده‌دار بدمینتون قم از وی برای حضور در تیم ملی بدمینتون رده سنی بزرگسالان به منظور آماده‌سازی ملی‌پوشان بدمینتون برای حضور در رقابت‌های مختلف برون مرزی دعوت به عمل آورد.

مطیع که توانمندی بالایی نیز در امر مربیگری دارد، بعد از سپری کردن مرحله قبل اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشورمان اکنون در مرحله جدیدی از برنامه‌های تدارکاتی این تیم حضور می‌یابد تا بیش از پیش، تیم ملی آماده مسابقات آتی شود.

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشورمان، سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون به میزبانی هیئت بدمینتون استان زنجان برنامه‌ریزی شده است و این اردو از روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه برگزار می‌شود.

در سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون چهار بازیکن حضور دارند که تا نوزدهم مهر ماه در اردوی آماده‌سازی خواهند بود در حالی که این اردو در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار خواهد شد و مربی بدمینتون قم نیز در کنار ملی‌پوشان خواهد بود.

ملی پوشان حاضر در این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون کشورمان، محمدرضا خانجانی و علی شاه‌حسینی از تهران و سالار بیات و سروش اسکندری از زنجان هستند و نفرات حاضر در این اردو تمرینات خود را در حالی برگزار می‌کنند که هدف از برگزاری این اردو آمادگی ملی پوشان رده سنی بزرگسالان کشورمان برای حضور در رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی خارجی و مسابقات بدمینتون بین‌المللی گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول