اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدمینتون‌باز ملی‌پوش اصفهانی:

بدمینتون کشور راکد است

بدمینتون‌باز ملی‌پوش اصفهانی گفت: بدمینتون کشور راکد است.

بدمینتون کشور راکد است

امید کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر نه برنامه‌ای از طرف فدراسیون و نه برنامه‌ای از طرف هیئت اعلام نشده و من هم به صورت انفرادی مشغول پیگیری تمریناتم در اصفهان هستم.

وی تصریح کرد: قرار بود تیم ملی به یکی دو مسابقه بین‌المللی اعزام شود که بنا به دلایل نامعلوم این رقابت‌ها لغو شد.

بدمینتون‌باز ملی‌پوش اصفهانی در پاسخ به این سئوال که با روند فعلی وضعیت بدمینتون کشور چگونه می‌شود تاکید کرد: شهرهای دیگر هم مشکلاتی دارند و بدمینتون ایران نیز در حال حاضر راکد است و باید ببینیم فدراسیون چه برنامه‌ای را برای آینده دارد.

این بدمینتون‌باز با بیان اینکه سالن‌هایی که در سطح شهر وجود دارد مناسب، اما تعداد کمی دارد ادامه داد: سالن‌هایی که در شهر وجود دارد مروارید نقش جهان، قزلباش و سجادی است که در حال حاضر هم رقابت‌های کمی در این سالن‌ها برگزار می‌شود.

کرمی اضافه کرد: در حال حاضر رقابت‌های بسیار کمی در سطح استان برگزار می‌شود، مسابقات قهرمانی استان را که دیگر نداریم در حالی‌که در گذشته به عناوین مختلف رقابت‌های بسیاری برگزار می‌شد، اما در کمال تاسف چند سالی است که بدمینتون استان دیگر رونق گذشته را ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دلیل این از رونق افتادن رشته بدمینتون استان را عملکرد رئیس هیئت آقای اسماعیلی می‌دانید افزود: به هر حال رئیس هیئت باید در این مورد تاثیر گذار باشد و اوست تصمیم گیرنده، باید رقابت‌های مختلف استانی برگزار شود تا بازیکنان بدانند که در چه سطحی قرار داشته و چه میزان باید تلاش کنند.

بدمینتون‌باز ملی‌پوش اصفهانی گفت: در کمال تاسف با اینکه کارگروه فنی نیز تشکیل دادیم، اما هنوز هم آقای اسماعیلی کار خودشان را می‌کنند و فکر می‌کنم این کار در آینده به ضررشان تمام می‌شود.

این بدمینتون‌باز تاکید کرد: جلسه‌ای را چند وقت گذشته با اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد مشکلات این رشته در اصفهان برگزار کردیم و در آن جلسه با یکی کردن دل‌هایمان قرار شد تصمیمات هیئت در قالب این کارگروه گرفته شده و اجرایی شود اما در کمال تاسف اجرا نشد.

کرمی با اشاره به رده‌های پایه بدمینتون استان افزود: در این رده‌های سنی کارهای خوبی انجام شده و مسابقات مختلفی را برای آنها برگزار کردیم که بسیار خوب بود و در آینده به طور حتم نتایج خوبی در رده‌های سنی پایه خواهیم داشت.

وی یادآور شد: یکی از خردسالانمان به نام علی باستانی از نجف‌آباد پس از چندین سال که اصفهان هیچ‌گونه مقامی در سطح کشور به دست نیاورده بود توانست در رنکینگ کشوری رتبه نخست کشوری را به دست بیاورد.

بدمینتون‌باز ملی‌پوش اصفهانی خاطرنشان کرد: در سینگل و دوبل در جایگاه سوم رنکینگ کشوری قرار دارم.

کرمی اضافه کرد: امیدوارم مسئولان از لحاظ رسیدگی و هزینه‌ها توجه بیشتری به ورزشکاران این رشته به خصوص در شهرستان‌ها بکنند، چراکه در شهرستان‌های ما استعدادهای بسیار خوبی قرار دارند که در صورتی که آنها را از لحاظ مالی به خصوص در هزینه‌های رفت‌ و آمدشان اندکی ساپورت کنند می‌توانند در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

این بدمینتون‌باز تاکید کرد: وقتی هیچ مسابقه‌ای در شهر اصفهان برگزار نمی‌شود با توجه به اینکه در شهرستان‌ها نیز رقابتی برگزار نمی‌شود بدمینتون استان هیچ پیشرفتی نمی‌کند.

انتهای پیام/63020/ن40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول