اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع پتروشیمی جم:

تعمیرات اساسی پتروشیمی جم آغاز شد

رئیس مجتمع پتروشیمی جم از آغاز تعمیرات اساسی در این پتروشیمی خبر داد.

تعمیرات اساسی پتروشیمی جم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس  از جم، حسنعلی پاکروان صبح امروز در آیین آغاز تعمیرات اساسی پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم از مجموعه‌های مهم و ارزشمند پتروشیمی در کشور است و شاهد رشد و پیشرفت خوبی در این مجموعه هستیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها و رشد و توسعه بیشتر در دستور کار این مجموعه در سال جاری قرار دارد.

رئیس مجتمع پتروشیمی جم از آغاز تعمیرات اساسی در این پتروشیمی خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمانبندی شده عملیات تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی جم به مدت یکماه ادامه خواهد داشت.

پاکروان تصریح کرد: مهم‌ترین کارهایی که در این بازه زمانی انجام خواهد شد شامل تعویض درام 909، تعویض درام‌های 121 و 122 دیکوک درام، اصلاح خط DC  و نصب کمپرسور 102 است.

وی اضافه کرد: نصب الکتروموتورهای کمپرسور 301 و تعویض مکانیکال سیل و مسئله تعویض سیستم ESD نیز از دیگر اقدامات مهم در این عرصه است.

این مسئول گفت: بیشتر کارها و پیش‌نیازهای مربوط به تعویض سیستم‌های ESD نیز به مدت چهارده روز و با حضور نمایندگان شرکت یوکوگاوا در حال انجام است که توسط اداره مهندسی تعمیرات انجام گرفته است.

پاکروان ابراز داشت: مهم‌ترین مسئله ایمنی است و به تمام بخش‌ها و پیمانکاران اعلام شده که ایمنی اولویت اول کاری آنها باشد و همه افراد ملزم به رعایت دستورالعمل‌های ایمنی مجتمع هستند.

وی یادآور شد: طبق برنامه هماهنگ شده از طرف شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عملیات تعمیرات اساسی همزمان با شرکت پتروشیمی جم، در شرکت‌های پارس و برزویه نیز در حال انجام است.

پاکروان افزود: مطابق برنامه زمانبندی شده پس از اتمام این عملیات با توکل به خدا واحد الفین در سیزدهم آبان ماه استارت خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول