اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 ماه آینده

فاز مطالعاتی شهرک تخصصی پتروشیمی میاندوآب آغاز می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: فاز مطالعاتی شهرک تخصصی پتروشیمی میاندوآب طی دو ماه آینده آغاز می‌شود.

فاز مطالعاتی شهرک تخصصی پتروشیمی میاندوآب آغاز می‌شود

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: شهرک تخصصی صنایع پایین دستی و تبدیلی پتروشیمی در میاندوآب تصویب شده است.

وی به مصوبه اخیر دولت در جریان سفر هیئت دولت دهم به آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: این شهرک صنعتی به مساحت تقریبی 200 هکتار و در میاندوآب احداث خواهد شد.

پرنیان با بیان اینکه براساس مصوبه هیئت دولت مقرر شده در فاز نخست مطالعات این شهرک انجام شود، ابراز داشت: برای آغاز مراحل مطالعاتی این شهرک نیز باید زمین مناسب از سوی فرمانداری به شرکت شهرک‌های صنعتی معرفی شود.

وی بر اهمیت احداث شهرک تخصصی پتروشیمی تاکید کرد و یادآور شد: با ایجاد این شهرک از خام فروشی مواد اولیه جلوگیری شده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد در منطقه خواهیم بود.

پرنیان با اشاره به مزیت منطقه و وجود خط انتقال پتروشیمی از این منطقه، اعلام کرد: طی سه ماه آینده و با انجام مطالعات لازم مصوبه احداث این شهرک از شورای برنامه‌ریزی استان اخذ خواهد شد.

وی احداث این شهرک را عاملی در راستای رشد و شکوفایی میاندوآب عنوان کرد و از آمادگی کامل فرمانداری برای تخصیص زمین مناسب برای آغاز عملیات این شهرک خبر داد.

پرنیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی واحدهای تولیدی و دستگاه‌های خدمات‌رسان صنعت می‌توان گام‌های مثبتی در راستای رشد و پیشرفت صنعتی آذربایجان غربی برداشت.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌ها به سمت تولید و صنعت سوق پیدا کند، تصریح کرد: اگر از سرمایه‌های موجود در جامعه به شکل مناسبی بهره‌برداری نشود این سرمایه‌ها بجای ورود به بخش تولید به سمت واسطه‌گری و دلالی خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی افزود: در این راستا باید با ایجاد برنامه‌های خاص حمایتی سبب رونق تولید و صنعت که در واقع موتور محرکه اقتصاد هستند، شد.

پرنیان اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار شهرک‌سازی و ایجاد زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وظیفه حمایت از صنایع کوچک را نیز بر عهده دارد.

وی ادامه داد: هدف اصلی شرکت توانمندسازی واحدهای تولیدی فعلی بوده که در این زمینه از هیچ کوششی برای تحقق این هدف دریغ نخواهیم کرد.

پرنیان ابراز داشت: در همین راستا جلسات متعددی با سازمان‌ها و ارگان‌های خدمات‌رسان صنعت، فرمانداران، نمایندگان استانداری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده و سعی در استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حمایت از بخش تولیدی داریم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه موج جدیدی از تلاش و امیدواری در مجموعه شرکت بوجود آمده است، ادامه داد: حفظ احترام و تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع به امور اولویت اصلی کارکنان شرکت است.

انتهای پیام/61005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول