اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر نمایش کودک:

جشنواره تئاتر کودک محلی برای تعامل هنرمندان و مسئولان باشد

یک بازیگر و عروسکساز گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باید محلی برای تعامل بین هنرمندان و مسئولان ایرانی و خارجی باشد.

جشنواره تئاتر کودک محلی برای تعامل هنرمندان و مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین ‌المللی کودک و نوجوان همدان، روشنک کریمی اظهار داشت: 20 سال برگزاری این جشنواره حتی اگر مداوم هم نبوده سهم بسزایی در تولید و فعالیت گروه‌های تئاتر کودک و نوجوان و شناساندن آن به مردم داشته است.

وی از تنوع بخش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت و افزود: وقتی کودک و نوجوانان با تولیداتی مواجه می‌شوند که مختص گروه سنی آن‌ها تولید شده با اشتیاق بیشتر و احساس بهتری به سالن نمایش وارد می‌شوند.

این بازیگر کار کودک با بیان اینکه نشست و کارگاه آموزشی با محوریت تئاتر کودک و نوجوان باید در طول سال برگزار شود، گفت: برپایی نشست در طول سال و به شکل مستمر موجب می شود نتیجه آن را برای سال آینده جشنواره و تئاتر کودک و نوجوان شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان به شعار انتخابی این دوره جشنواره «تئاتر و خانواده» جامه عمل پوشاند، گفت: تنها با انتخاب یک شعار حتی جذاب و با مفهوم بدون برنامه‌ریزی و پشتوانه فکری نمی‌توان پیوند تئاتر و مردم را رقم زد.

کریمی افزود: امیدوارم جشنواره را محلی برای تعامل بین هنرمندان و مسئولان ببینیم.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تاریخ 24 تا 30 مهر در این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول