اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول کشتی

تیم‌های شهدای ساری و هیئت کشتی رستمکلا فینالیست شدند

تیم‌های کشتی شهدای ساری و هیئت کشتی رستمکلا به فینال لیگ دسته اول کشتی راه یافتند.

تیم‌های شهدای ساری و هیئت کشتی رستمکلا فینالیست شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از بهشهر، مرحله پایانی لیگ دسته اول کشتی کشور امروز در رستمکلا آغاز شد که چهار تیم مازندرانی باهم به رقابت پرداختند.

تیم‌های شهدای ساری و شهید هاشمی‌نژاد از گروه اول و تیم‌های هیئت کشتی رستمکلا و شهید بصیر فریدونکنار از گروه دوم به مرحله نهایی صعود کردند.

در اولین دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم شهدای ساری با نتیجه شش بر دو تیم شهید بصیر فریدونکنار را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در حساسترین دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم هیئت کشتی رستمکلا که تاکنون تمامی بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در دیداری پرحاشیه با نتیجه پنج بر سه تیم شهید هاشمی‌نژاد بهشهر را شکست داد و حریف تیم شهدای ساری در دیدار فینال شد.

به گزارش فارس، مسابقات نهایی این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های شهید بصیر فریدونکنار و شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برای کسب عنوان سومی و همچنین رقابت تیم‌های شهدای ساری و هیئت کشتی رستمکلا برای مشخص شدن تیم قهرمان امشب در شهرستان بهشهر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/86001/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول