اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظارت دامپزشکی

5 قربانگاه در سطح شهر یزد همچنان به مردم خدمات ارائه می‌دهند

مدیرکل دامپزشکی استان یزدگفت: پنج قربانگاه در سطح شهر یزد همچنان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

5 قربانگاه در سطح شهر یزد همچنان به مردم خدمات ارائه می‌دهند

علی‌اکبر حدادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت شرعی و بهداشتی بر مراسم ذبح قربانی در سطح استان یزد، اداره‌کل دامپزشکی استان یزد، تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است و این خدمات همچنان در سطح استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز تمامی کشتارگاه‌های استان یزد به منظور ارائه خدمات رایگان بازرسی و کشتار شرعی به متقاضیان انجام قربانی خدمات ارائه می‌دهند.

حدادزاده یادآور شد: هم‌اکنون پنج قربانگاه موقت نیز در سطح شهر یزد دایر هستند که این قربانگاه‌ها امکان عرضه و کشتار دام را نیز دارند.

وی با بیان اینکه این قربانگاه‌ها تا عصر به مردم خدمات می‌دهند، یادآور شد: مکان‌های مورد نظر در  چهارراه فضای سبز، ایستگاه اتوبوسرانی، میدان ولایت آزادشهر، جنب پمپ بنزین سیلو، دروازه قرآن، ایستگاه اتوبوسرانی و بلوار شهید دشتی، چهارراه امیرالمومنین واقع شده‌اند.

حدادزاده در مورد نوع خدمات ارائه شده در ایستگاه‌ها نیز ابراز داشت: در هر یک از این ایستگاه‌ها، یک نفر ناظر شرعی و دو نفر ناظر بهداشتی به منظور اجرای نظارت‌های شرعی و بهداشتی حضور دارند و از صبح به مردم خدمات ارائه کرده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد اضافه کرد: علاوه بر ایستگاه‌های تعیین شده و کشتارگاه‌ها، یک میدان دام به منظور تامین دام مورد نیاز همشهریان یزدی نیز در نظر گرفته شده است که در این میدان نیز تا عصر به مردم خدمات ارائه می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا از کشتار در معابر عمومی بپرهیزند و با تهیه دام از مراکز مطمئن و ذبح آن تحت شرایط کنترل شده شرعی و بهداشتی، به پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک و حفظ بهداشت عمومی جامعه یاری رسانند.

انتهای پیام/2464/ذ0/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول