اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام ‌نور کاشان مطرح کرد

ظرفیت دو رشته پیام‌ نور کاشان در جذب دانشجویان جدید

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان از جذب دانشجو در دو رشته نهج‌البلاغه و فقه و مبانی حقوق اسلامی توسط این دانشگاه خبر داد.

ظرفیت دو رشته پیام‌ نور کاشان در جذب دانشجویان جدید

عباس فراهتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با تمدید دوره سیزدهم فراگیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور کاشان نیز در دو رشته نهج‌البلاغه و فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: دانش‌پذیران متقاضی رشته فقه و مبانی حقوق با مطالعه هشت واحد و دانش‌پذیران متقاضی رشته نهج‌البلاغه با مطالعه 10 واحد که سر فصل آنها در دفترچه موجود است روز جمعه 29 آذرماه به رقابت می‌پردازند و کارت‌های ورود به جلسه 27 آذرماه از طریق سایت سنجش قابل دریافت است.

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان با اشاره به اینکه، علاقه‌مندان می‌توانند زمان ثبت‌نام 20 محل رشته را به صورت آموزش‌محور و پژوهش‌محور در سایت سنجش انتخاب کنند یادآور شد: به عنوان مثال در صورت گذراندن واحدهای دوره‌های دانش‌پذیری با نمره بالای 12 در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی، دانشجو هشت واحد درسی مقطع فوق لیسانس را گذرانده است.

فراهتی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور کاشان بیش از 250 دانشجوی مقطع ارشد و 40 فارغ‌التحصیل در رشته فقه و مبانی حقوق دارد متذکر شد: رتبه سوم کشوری این رشته که بدون آزمون جواز حضور در دوره دکتری داشته است از دانشجویان مرکز کاشان بوده است و هم‌اکنون در کنار دانشگاه پیام نور تهران به عنوان قطب این رشته با حضور اساتید توانمند در خدمت جامعه دانشگاهی است.

انتهای پیام/2406 /ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول