اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان خبر داد

ثبت‌نام 220 دانشجوی جدید در پیام‌نور اردستان

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان گفت: 220 ‌دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 220 دانشجوی جدید در پیام‌نور اردستان

مجید دوردیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان در بحث علمی و فرهنگی سیر صعودی دارد و اعتقاد ما بر این است که رشد علمی باید همگام با رشد فکری، اخلاقی، روحی و فرهنگی باشد، اظهار کرد: مسئولان دانشگاه پیام‌نور سعی دارند موجبات این رشد را فراهم کنند و دانشجویان به عنوان نیروی جوان نظام جمهوری اسلامی، هم رسالت علمی و هم رسالت فرهنگی را بر دوش دارند.

وی دانشگاه را پایگاه و کانون مرکزی کسب علم و فضیلت دانست و تصریح کرد: بی‌تردید هیچ مکتبی نظیر اسلام بر ارزش و منزلت رفیع علم و دانش تأکید نکرده و تنها دانشی دارای ارزش و اهمیت است که از عقبه الهی برخوردار باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان علم و ایمان را لازم و ملزوم یکدیگر برشمرد و گفت: تجهیز انسان به سلاح علم و ایمان از جمله مولفه‌های تأثیرگذار و مثبت در راستای تقرب به خداوند متعال و گزینش مسیر صحیح و اصولی در زندگی است، بنابراین رسالت اساسی دانشجویان در این برهه از زمان ارتقای علم و ایمان در زندگی است.

وی در ادامه تعداد رشته‌های این دانشگاه در مقطع کارشناسی را 23 رشته و 2رشته در مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید 220 دانشجو در این دانشگاه ثبت‌نام  نموده‌اند که با این رقم، تعداد دانشجویان این مرکز علمی به 1500 نفر افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان بر ضرورت تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه و دانشجویان تأکید کرد و اضافه کرد: همکاری و همسویی دانشجویان و مسئولان دانشگاه در راستای ارتقای علم و دانش از اولویت‌های مهم این دانشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول