اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خبر داد

اجرای بیش از 60 برنامه فرهنگی در دشتی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: در ایام اعیاد غدیر و قربان علاوه بر بازسازی میدانی واقعه غدیر بیش از 60 برنامه فرهنگی و معنوی نیز در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

اجرای بیش از 60 برنامه فرهنگی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی در نشست ستاد عتبات و عالیات و برنامه‌ریزی گفت: همانگونه که معتقدیم از پیامبران حضرت محمد (ص) و در میان همه امامان حضرت علی (ع) برترند و اعتقاد داریم واقعه غدیر از میان همه حوادث تاریخ اسلام برتر است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: غدیر بالاترین و والاترین رخدادی است که در رابطه با بافت اسلام راستین ظهور و بروز کرده است.

وی افزود: غدیر شکوه تاریخ تمامیت اسلام و جان مایه اعتلای بشریت است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در ایام اعیاد غدیر و قربان علاوه بر بازسازی میدانی واقعه غدیر بیش از 60 برنامه فرهنگی و معنوی نیز در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: اجرای جشنواره غدیر یکی دیگر از مهم‌ترین این برنامه‌هاست که اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه آن انجام شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته با همکاری همه مسئولان برنامه بسیار خوبی در شهرستان برگزار شد که امیدواریم امسال نیز با همت و درایت مدیران برنامه‌ای باشکوه‌تر از سال قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام/66001/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول