اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

شهرستان دشتی به پایبندی خود به انقلاب افتخار می‌کند

فرماندار دشتی گفت: شهرستان دشتی افتخار دارد که جانانه پای عهد و پیمان خود ایستاد و در آغاز انقلاب اسلامی نخستین شهید روحانی استان شهید ابوتراب عاشوری را تقدیم کرد.

شهرستان دشتی به پایبندی خود به انقلاب افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهدای خلیج فارس که در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد، اظهار داشت: دیار دشتی افتخار به ولایتمداری، خلوص و پایبندی به اصول و اعتقاداتش و عشق به اهل بیت و انبیای الهی دارد.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: این شهرستان افتخار دارد به روزی که عالمان دینی فرمان جهاد و مبارزه با پیر استعمار انگلیس دادند آن روز از پیشگامان بودند.

وی ادامه داد: شهرستان دشتی امروز هم افتخار دارد که با اطاعت از فرمان معمار بزرگ انقلاب حضرت امام (ره) در مبارزه با استکبار جهانی سرداران مهدوی و توسلی و همرزمان آنها سر از پا نشناخته و ناو متجاوز آمریکایی را نشانه می‌روند و آن حماسه بزرگ را خلق می‌کنند.

هاشمی یادآور شد: شهرستان دشتی افتخار دارد که جانانه پای عهد و پیمان خود ایستاد و در آغاز انقلاب اسلامی نخستین شهید روحانی استان شهید ابوتراب عاشوری را تقدیم کرد.

وی افزود: در طول 8 سال نبرد مقدس 214 کبوتر خونین بال تقدیر کرد و امروز شهرستان دشتی مباهات می‌کند به 35 آزاده قهرمانش و رزمندگان سلحشوری که بیش از 7 هزار بار در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند.

هاشمی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی به شهیدی افتخار دارد که فراسوی مرزها در تبلیغ دین مبین اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز زنان و مردان غیور شهرستان دشتی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همانطور که حماسه بزرگ سیاسی خلق کردند می‌روند تا با حمایت دولت خدمتگزار حماسه بزرگ اقتصادی نیز خلق کنند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول