اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مهم‌ترین فعالیت شهردار نشاندن لبخند بر لبان شهروندان است

استاندار اصفهان گفت: ساخت پارک، ‌خیابان، بلوار و توقفگاه خوب است، ولی رعایت حقوق مردم و حصول رضایت شهروندان بر این مسئله برتری دارد و مهم‌ترین کار یک شهردار نشاندن لبخند بر لبان شهروندان است.

مهم‌ترین فعالیت شهردار نشاندن لبخند بر لبان شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، با حضور رسول زرگرپور و جمعی از مسئولان و مردم نجف‌آباد طی آیینی در تالار آفتاب این شهرستان با تقدیر از خدمات شش ساله شهردار سابق، مسعود منتظری، معاون سابق عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

در این آیین استاندار اصفهان با یادآوری آوازه ایثارگری مردم نجف‌آباد در طول سال‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: در طول سال‌های پس از انقلاب، توسعه شهری به عنوان یکی از شاخص‌های آبادانی یک منطقه و موفقیت مدیران آن مطرح بوده است.

وی افزود: در این راستا وجود عواملی مانند خسارات جنگ تحمیلی و آثار سوء دوران حاکمیت پهلوی این مقوله را طی سال‌ها با مشکلاتی مواجه کرده است.

رسول زرگرپور تصریح کرد: انتخاب شهردار جدید همواره به عنوان یک گردنه پرپیچ‌وخم برای شورای شهر منتخب مردم مطرح بوده و شورای شهر نجف‌آباد موفق شد از این مرحله دشوار با انتخاب فردی شایسته و لایق به خوبی عبور کند.

استاندار اصفهان خواستار همکاری همه‌جانبه مردم و مسئولین دیگر دستگاه‌ها با شهرداران جدید از جمله شهردار جدید نجف‌آباد شد و از زحمات شهردار سابق این شهر تشکر کرد.

وی همکاری و تعامل را در نیل به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش‌بینی‌شده و الگوشدن این تعامل سازنده برای دیگر شهرهای کشور مؤثر دانست.

وی افزود: پرداختن به مقوله شهرداری‌ها با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از بودجه استان را در دست دارند بسیار اهمیت دارد.

زرگرپور ضمن بیان اینکه مهم‌ترین کار یک شهردار نشاندن لبخند بر لبان شهروندان است، اذعان داشت: ساخت پارک،‌خیابان، بلوار، پارکینگ و غیره خوب است ولی رعایت حقوق مردم و حصول رضایت شهروندان بر این مسئله رجحان دارد.

وی در ادامه افزود: در دنیا توسعه شهری به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه و عمران مطرح است و خوشبختانه نهضت توسعه و عمران شهرها شروع‌شده و شهرها به رشد و توسعه نسبی رسیده‌اند.

در این آیین محسن خندان شهردار سابق نجف‌آباد تودیع و مسعود منتظری به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

انتهای پیام/2301/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول