اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور عاشقان و دلدادگان

دعای عرفه در گلزار شهدای کوهبنان طنین‌انداز شد

نوای عارفانه دعای عرفه با حضور عاشقان و دلدادگان حضرت حق در گلزار شهدای کوهبنان طنین‌انداز شد.

دعای عرفه در گلزار شهدای کوهبنان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، بعد از ظهر امروز همزمان با روز عرفه و با حضور مسئولان محلی و جمعی از عاشقان و دلدادگان حضرت حق نوای دعای پر فیض امام حسین (ع) و دعای عرفه در جوار قبور مطهر شهیدان شهر کوهبنان طنین‌افکن شد.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام امام جمعه کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کوهبنان اظهار داشت: خداوند طی سال روزهایی با برکت و با عظمت را برای توبه با هدف برگشت به درگاه الهی قرار داده که روز عرفه از جمله این روزهاست.

عباس صالح‌نیا افزود: خداوند در روز عرفه بندگان مقرب خود را دعوت به دعا و ندبه کرده که بر سفره جود و احسان خدا قرار گیرند و خود را در چشمه انا توبه شست‌و‌شو دهند.

وی بیان داشت: شیطان در چنین روزهای مقدسی در بند و حصار واقعی قرار می‌گیرد، زیرا درهای رحمت و مغفرت خداوند برای بازگشت به درگاه الهی پذیرای دلدادگان است، لذا باید در این لحظات نورانی و مقدس تلاش کنیم، خود را به خدا نزدیک کنیم تا شامل رحمت الهی شویم.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: عمر مانند ابر در گذر است و ممکن است، دیگر فرصتی برای بازگشت و توبه برای ما فراهم نشود، لذا باید از اعماق وجود از خداوند بخواهیم که از گناهان ما در گذرد و زمینه سعادت دنیوی و اخروی ما را فراهم کند تا در فردای قیامت در پیشگاه عدل الهی شرمنده نباشیم.

صالح‌نیا ابراز داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در جای ‌جای کشور دست‌های عاشق به درگاه احدیت بلند است و دعای عرفه قرائت می‌شود.

وی افزود: برنامه قرائت دعای عرفه در کوهبنان به گونه‌ای طراحی شده که مردم در کنار قبور مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌های شهیدان و حضرت امام راحل تجدید عهد کنند و در پایان مراسم هم در نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر امامزاده سید سلیمان شرکت کنند.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول