اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد

استقرار 10 دستگاه آمبولانس در مراسم دعای عرفه

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: 10 دستگاه آمبولانس برای پوشش امدادی مراسم پر فیض دعای عرفه در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و کوه خضر مستقر می‌شوند.

استقرار 10 دستگاه آمبولانس در مراسم دعای عرفه

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از آمادگی کامل اورژانس 115 قم برای پوشش امدادی مراسم دعای عرفه خبر داد.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت برای قرائت دعای عرفه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: 10 دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس به همراه 30 نفر از پرسنل عملیاتی و ستادی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و کوه خضر برای امدادرسانی مستقر می‌شوند.

حادثه محور جعفریه یک قربانی گرفت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خویش به حوادث 48 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: 2 دستگاه خودروی سواری در محور پردیسان ـ کهک با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام گزارش مردمی از این حادثه به سرعت سه دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

فراهانی تصریح کرد: در این حادثه سه مرد 52 ساله، 20 ساله و 25 ساله به علت شدت حادثه و جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

این مقام مسئول عنوان کرد: 2 نفر دیگر نیز در این حادثه مجروح شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی توسط اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی حادثه محور جعفریه را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حادثه 2 دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه چهار نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع تصادف دیگری صبح امروز خبر داد و گفت: در این حادثه که در محور قم ـ جعفریه رخ داد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع این سانحه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر نیز مجروح شدند که با چهار دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول