اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد

عطر دل‌انگیز بهاری در پاییز سرد/ قزوین میزبان دو شهید گمنام

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام روز سه‌شنبه 23 مهر ماه در شهر اقبالیه قزوین برگزار می‌شود.

عطر دل‌انگیز بهاری در پاییز سرد/ قزوین میزبان دو شهید گمنام

حمزه قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام روز سه‌شنبه بیست و سوم مهر ماه مصادف با روز عرفه در شهر اقبالیه قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر دو شهید گمنام در مناطق عملیات‌ فاو تفحص شده است، یادآور شد: پیکر پاک این دو شهید روز 22 مهر ماه از تهران تحویل گرفته و فردا در روز بیست و سوم با استقبال پرشکوه مردم در شهر اقبالیه تشییع می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکر پاک مطهر دو شهید گمنام ساعت 9 صبح از ابتدای ورودی شهر اقبالیه قزوین به سمت مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود، بیان کرد: پیکر این دو شهید در کنار مصلای یاد شده تدفین می‌شوند.

قربانی یادآور شد: مردم شهیدپرور و مذهبی قزوین به ویژه شهر اقبالیه با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس عاشقانه در مراسم تشییع پیکر این شهیدان گمنام در روز عرفه شرکت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه موفقیت‌های به دست آمده در این کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، ابراز کرد: یاد و خاطره آنان همیشه در بین مردم زنده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با بیان اینکه رزمندگان، جانبازان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری توانستند در برابر دشمنان به پیروزی برسند، بیان کرد: اکنون قشرهای مختلف مردم باید قدر این رشادت‌ها را بدانند.

قربانی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی اسوه مقاومت و ایثار هستند، ادامه داد: آحاد جامعه باید با آشنایی از نحوه زندگی آن‌ها به درستی از این شهدا الگوبرداری کنند تا در زندگی موفق باشند.

این مسئول در پایان از همه مردم استان قزوین به ویژه شهر اقبالیه و مسئولان استانی دعوت کرد تا در روز بیست و سوم مهر ماه مصادف با روز عرفه در تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام شرکت کنند.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول