اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دشتی خبر داد

پیش‌بینی تولید 2100 تن محصولات جالیزی در دشتی

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: پیش‌بینی می‌شود مقدار دو هزار و 100 تن محصول محصولات جالیزی از مزارع دشتی تولید و روانه بازار مصرف داخلی و خارجی شود.

پیش‌بینی تولید 2100 تن محصولات جالیزی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، امرالله احمدی صبح امروز در بازدید از مزارع کشت گوجه‌فرنگی شهر خورموج گفت: فناوری مکانیزه جدید موجب کاهش هزینه در محصولات زارعی و باغی و بالا بردن ضریب مکانیزاسیون در این بخش می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان دشتی افزود: با پیگیری‌های مدیریت شهرستان بیش از 100 میلیون تومان بلاعوض به متقاضیان توسعه مکانیزاسیون در سطح شهرستان و تامین دستگاه‌های چون خاکورز حفاظتی، چیزل بکر کودریزدامی، سمپاش 200 لیتری توربینی کوپاش دو منظوره جک‌دار 6 متری نشاء‌کار و پیوندزن نشاء خاکورزمرکب به ناوگان مکانیزاسیون شهرستان جذب و گام‌های مهمی در جهت توسعه آن برداشته شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اقلیمی و جغرافیایی شهرستان برای تولید محصولات جالیزی در مزارع جاری حدود 700 هکتار از راضی آبی شهرستان به کشت محصولات جالیز پاییزه شامل خربزه و هندوانه اختصاص یافته است.

احمدی گفت: پیش‌بینی می‌شود مقدار دو هزار و 100 تن محصول محصولات جالیزی از مزارع دشتی تولید و روانه بازار مصرف داخلی و خارجی شود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول