اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری:

اجرای 20 کیلومتر شبکه فاضلاب هفشجان 18 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

مدیر عامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای 20 کیلومتر شبکه جدید در شهر هفشجان در سال جاری 18 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

اجرای 20 کیلومتر شبکه فاضلاب هفشجان 18 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان امسال 20 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر هفشجان اجرا می‎شود.

وی افزود: تاکنون 60 میلیارد ریال به‌منظور احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و 20 میلیارد ریال برای اجرای خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهر هزینه شده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: برای اجرای 20 کیلومتر شبکه جدید در سال جاری 18 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در ادامه کمبود اعتبارات را از مشکلات فراروی اجرای طرح‌‎های این شرکت برشمرد و گفت: ده‌ها طرح آب و فاضلاب نیمه تمام در شهرهای استان در دست اجرا است که به منظور تخصیص اعتبار هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مجاری تأمین اعتبار تأسیسات فاضلاب به ویژه احداث تصفیه‌خانه‌ها به دلیل نیاز ده‌ها میلیاردی اعتبار، استفاده از تسهیلات بانک جهانی است که تعدادی از استان‌های کشور از مزایای آن استفاده می‌کنند ولی در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون این طرح تحقق پیدا نکرده است.

یزدانی تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار لازم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای بن، لردگان، فرادنبه و بلداجی نیز ادامه می‌یابند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول