اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت

واگذاری 54 هزار انشعاب آب و فاضلاب در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 54 هزار و 400 فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب در سطح استان واگذار و نصب شده است.

واگذاری 54 هزار انشعاب آب و فاضلاب در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا پوررجب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طول شش ماهه اول سال‌جاری و با کوشش شبانه‌روزی پرسنل خدوم کارهای ارزنده‌ای در بخش‌های آب و فاضلاب در شهرهای استان به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: این شرکت در حال حاضر 57 درصد جمعیت شهری در 17 شهر استان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون 602 هزار نفر را تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار داده و با واگذاری بالغ بر 23 هزار و 315 فقره انشعاب جدید فاضلاب در شش ماهه نخست سال 92 به متقاضیان در سطح استان کل انشعابات فاضلاب به 521 هزار فقره می‌رسد.

پوررجب در خصوص توسعه شبکه فاضلاب خانگی گفت: در شش ماهه اول سال 92 شرکت آب و فاضلاب استان در 17 شهر استان که طرح شبکه فاضلاب در حال اجراست بیش از 34 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب انجام شده که تاکنون بیش از 2660 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در سطح استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص واگذاری انشعاب آب در 6 ماهه نخست سالجاری با واگذاری بالغ بر 31 هزار و 43 فقره انشعاب جدید آب به متقاضیان در سطح استان کل انشعابات آب به 995 هزار و 842 فقره می‌رسد که نسبت به تعهد سالانه بیش از 1.62 درصد و نسبت به 6 ماهه اول سال 91،  89.24 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص توسعه و اصلاح شبکه آب استان نیز گفت: این شرکت در 6 ماهه اول سال 92 بالغ بر 126 کیلومتر توسعه شبکه، اصلاح شبکه و خط انتقال اجرا کرده که این امر نسبت به تعهد زمان‌بندی شده در 6 ماهه نخست سال 92، 85 درصد پیشرفت را نشان می‌دهد.

پوررجب در پایان تعویض 13 هزار و 870 کنتور رایگان مشترکان، حفر 2 حلقه چاه در شهرهای قره‌آغاج و سهند، تجهیز 6 حلقه چاه در شهرهای شرفخانه، خاروانا، قره‌آغاج، مرند و تبریز را از دیگر اقدامات شرکت در طول 6 ماهه نخست سال 92 عنوان کرد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول