اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال جاری محقق شد

واگذاری بیش از 18 هزار انشعاب آب و فاضلاب در خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از واگذاری بیش از 18 هزار انشعاب آب و فاضلاب در سطح استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

واگذاری بیش از 18 هزار انشعاب آب و فاضلاب در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار کرد: با نصب 12 هزار و 901 انشعاب آب و 5 هزار و 626 اشتراک فاضلاب از ابتدای سال جاری، تعداد انشعابات واگذار شده شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تا پایان شش ماهه امسال به 589 هزار و 875 انشعاب آب و 195 هزار و 882 انشعاب فاضلاب رسید.

وی با بیان اینکه 100 درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات آب و 42 درصد تحت پوشش خدمات فاضلاب هستند، ادامه داد: در 65 ماهه نخست سال جاری 78 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب استان اصلاح و بازسازی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای خوزستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 50 کیلومتر توسعه شبکه آب و پنج کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای استان بدون احتساب توسعه شبکه فاضلاب از محل اوراق مشارکت، صورت گرفته است، طول شبکه آب استان را در حال حاضر 6 هزار و 573 کیلومتر و طول شبکه فاضلاب خوزستان را 2 هزار و 764 کیلومتر اعلام کرد.

انتهای پیام/72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول