اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

اولویت اصلی خلخال تکمیل فاضلاب است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: اساسی ترین و اصلی‌ترین اولویت و نیاز شهر خلخال تکمیل فاضلاب و آسفالت معابر شهر خلخال است.

اولویت اصلی خلخال تکمیل فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست مشترک با نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل اظهار داشت: در اغلب مراجعات مردمی شاهد ناراحتی مردم مناطق اسلام‌آباد و محله صدا و سیما در خلخال از نبود شبکه فاضلاب در این مناطق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه به دلیل سنگی بودن و وضعیت منطقه امکان استفاده و حفر چاه‌های جاذب وجود ندارد و اهالی با مشکل عدیده‌ای مواجه هستند.

فرماندار شهرستان خلخال از شورای اسلامی شهر خلخال خواست تا با نگاه کلی به سطح شهر خلخال امکانات و خدمات شهری را به صورت یکسان در بین مناطق توزیع کنند و در راستای تسریع ارائه خدمات فعالیت داشته باشند.

محمدی از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر خلخال خواست تا با اولویت‌بندی مشکلات شهر خلخال و تسریع در اجرای آنها موجبات رضایت‌مندی مردم از شورای اسلامی را فراهم آورند.

این مسئول گفت: وضعیت کنونی آسفالت کوچه‌ها و معابر و خیابان‌ها مطلوب نیست به طوری که اکثر شهروندان به این موضوع اعتراض دارند و شورای اسلامی با تعامل شهرداری خلخال نسبت به آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر خلخال در کمترین زمان ممکن با توجه به فرا رسیدن فصل سرما اقدام کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: توسعه شهر خلخال در تمامی حوزه‌ها نیازمند تعامل شورا و شهرداری و با شهروندان در حل مشکلات آنهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود ابراز داشت: هم اکنون 95 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در سطح شهر خلخال اجرا شده که برای تکمیل 40 کیلومتر دیگر باقی است و انتظار می‌رود شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل با نگاه ویژه این مشکل را در مناطق مختلف خلخال در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کرده و به نتیجه برساند.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول