اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر:

وضعیت نیروهای بلاتکلیف در شهرداری را مشخص می‌کنم

شهردار بوشهر گفت: به زودی تکلیف نیروهای فاقد کارای و سرگردان در شهرداری را مشخص می‌کنم.

وضعیت نیروهای بلاتکلیف در شهرداری را مشخص می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید آزادشهرکی شامگاه یکشنبه در نشست علنی در ابتدای ورودش در واکنش به اهدای دسته گل توسط یکی از اعضا به وی گفت: با کار زیبای شما خستگی امروز از تنم بیرون رفت.

وی اظهار داشت: بنای کارم این است که در پایان هر جلسه جمع‌بندی کنم و زمان مشخصی را برای پاسخگویی به شورا تعیین کنم.

شهردار بوشهر در مورد ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری نیز گفت: در این راستا کمیته ساماندهی مشاغل در شهرداری با حضور مسئولان مربوطه تشکیل خواهم داد و سریعاً تکلیف نیروهای سرگردان و فاقد کارایی را مشخص می‌کنم، چراکه در بعضی از بخش‌ها با تراکم نیرو و در برخی دیگر نیز با کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم.

شورا از ورود به مسائل جزئی خودداری می‌کند

رئیس شورای شهر بوشهر نیز در این نشست خطاب به اعضای شورای شهر بوشهر گفت: لطفاً به مسائل کلان شهر بپردازید.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: با وجود برخی اظهارنظرهایی که می‌شود تمامی کسانی که با ما ارتباط دارند از انتخاب شهردار رضایت داشتند. از این پس آقای آزاد شهرکی را به‌عنوان نفر دوازدهم شورا می‌دانیم و انشاء‌الله از طریق تعاملات منطقی در پی تلاش برای توسعه بندر تاریخی بوشهر خواهیم بود.

برزگرزاده افزود: ما در شورا دیگر نمی‌خواهیم به مسائل جزئی نظیر هرس کردن درختان، درب منهول‌های فاضلاب و ... ورود کنیم و اعضای شورا باید به پیگیری و مطرح کردن مباحث کلان شهر بپردازند.

رئیس شورای شهر گفت: شهرداری مکلف است که وظایف ذاتی خود را به نحو احسن انجام دهد تا رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

رئیس شورای شهر خطاب به شهردار جدید گفت: باید به‌دنبال اجرای پروژه‌های جدید و تأثیرگذار در سطح شهر باشیم تا برای مردم این تغییرات قابل لمس باشد و متوجه شوند که شورا و شهرداری برای توسعه هرچه بیشتر بندر بوشهر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول