اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

کمک 91 میلیون تومانی شهرداری به آموزش و پرورش ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر از کمک 91 میلیون تومانی شهرداری ملایر به آموزش و پرورش ملایر در سال گذشته خبر داد.

کمک 91 میلیون تومانی شهرداری به آموزش و پرورش ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الله چهاردولی پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش ملایر با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش ملایر طی یک ماه گذشته اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از 37 هزار دانش‌آموز وارد مدارس شهرستان شدند.

وی برگزاری برنامه‌های مختلف زمان بازگشایی مدارس و برگزاری جشن‌های ورود دانش‌آموزان در مدارس، برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس ملایر با همکاری کمیته امداد امام، آماده کردن کلاس‌ها و اجرای طرح پروژه مهر و ساماندهی مدیران و معلمان را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش ملایر در یک ماه گذشته برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر به کسب مقام‌های ورزشی و درخشش دانش‌آموزان ملایر در رشته‌های مختلف در شهریورماه و مهرماه اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان ملایر در سال گذشته و 6 ماهه نخست امسال توانستند در رشته‌های ورزشی مقام‌های خوبی را در کشور و استان کسب کنند.

وی به اعزام دانش‌آموزان پسر ملایر به مناطق عملیاتی راهیان نور اشاره کرد و ابراز داشت: در مرحله اول این اعزام 226 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و 810 دانش‌آموز دیگر نیز طی دو مرحله به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام خواهند شد.

چهاردولی با اشاره به اینکه شهرداری ملایر در راستای کمک به آموزش و پروش ملایر سال گذشته 91 میلیون تومان معادل پنج درصد از درآمد خود را برای رفع مشکلات اختصاص داده است، گفت: براساس قانون شهرداری‌ها موظف به پرداخت پنج درصد از عوارض خود به آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به اینکه کمک شهرداری با توجه به مشکلات موجود در آموزش و پرورش بسیار اثرگذار بوده است، گفت: امسال نیز دو درصد از پنج درصد بودجه به آموزش و پرورش تا کنون محقق شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: درآمدهای اختصاص یافته از سوی شهرداری در رفع مشکلات مدارس از جمله بحران‌های مالی، تجهیزات و تعمیرات و همچنین خرید وسایل برای مدارس فاقد امکانات هزینه می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به 13 آبان و روز دانش‌آموز خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان انجام شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز بر حضور دانش‌آموزان در مراسم روز 13 آبان تأکید کرد و ابراز داشت: بی‌شک حضور دانش‌آموزان حرکت بزرگ دیگری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ادامه راه شهدا خواهد بود.

محمدقاسم عبدلی بر ترویج و آموزش قرآن و برنامه‌های مذهبی در مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول